ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

מהפך בפרדס חנה כרכור: יוני חכימי הדיח ראשת המועצה המכהנת

לאחר מאבק יצרי בפרדס חנה כרכור, חכימי יהיה ראש המועצה הבא לאחר שזכה ב-60.7% מהקולות בסיבוב השני • "מתחילים לעבוד בשבילכם ועבור היישוב שכולנו כל כך אוהבים", כתב חכימי לאחר הניצחון
הדפיסו את הכתבה

עיתונות חופשית ואמיצה במימון ציבורי יכולה להשפיע, גם בעיר שלך!

רוצים שנצליח לעשות זאת בכל עיר, כל השנה? הכניסו כאן מייל, כך נדע שאתם איתנו:

הדיח את פרי יגור. חכימי (תמונה באדיבות המצולם)

מהפך בפרדס חנה כרכור: יוני חכימי הדיח את ראשת המועצה המכהנת, הגר פרי יגור ויכהן בתפקיד ראש המועצה בחמש השנים הבאות. חכימי זכה ב-60.7% מהקולות ואילו פרי יגור קיבלה 39.3% לאחר מאבק סוער. בסיבוב השני הצביעו 45.6% מבעלי זכות הבחירה לעומת 56% שהצביעו בסיבוב הראשון.

לאורך הקמפיין, חכימי שהתמודד בראש סיעת האיחוד בראשות יוני חכימי ואייל כגן, הקפיד להופיע עם שותפו לסיעה ולהציג מועמדות משותפת למועצה. "הלילה חוגגים את המהפך הגדול. ממחר מתחילים לעבוד בשבילכם ועבור היישוב שכולנו כל כך אוהבים", כתב חכימי בעמוד הפייסבוק שלו.

בריאיון ל"שקוף" ערב הבחירות, הבהירו השניים כיצד חלוקת העבודה תתנהל. "כמו שעבדנו לאורך הקדנציה הזו – בשותפות – כך נמשיך, וכך אתייחס לכל מי שיהיה חבר במועצה", אמר חכימי. "אם מישהו ירצה לקדם נושאים – חינוך, תחבורה, או איכות הסביבה – אני אתן לו להוביל את התחום הזה, אם מישהו ירצה לקדם את הקהילה – יקבל, במקום להגיש שוב ושוב הצעות לסדר. כל אחד יהיה לו תחום אחריות, תחום פעילות משלו". 

לכל העדכונים, בקבוצת הוואטסאפ שלנו

חכימי, 64, נשוי ואב לארבעה, גדל בשכונת רמז בפרדס חנה כרכור, בוגר בית הספר הטכני של חיל האוויר ונפצע בזמן שירותו כטכנאי מטוסים. הוא בעל תואר הנדסאי מכונות ממכללת מנשה, למד קידום נוער בבית רוטנברג ועבד בשכונת ילדותו וביישוב עם בני נוער, ניהל להקות מחול ומופעי תרבות בפרדס חנה. בשנת 1995 הקים עם רעייתו את חברת ההלבשה "בנוגע לגוף", שלפני חמש שנים הצטמצמה לחנות אחת במרכז המושבה אותה השניים מנהלים במקביל לניהול חברת "החצר" לשירותים לוגיסטיים.

בספטמבר האחרון חתם על הסכם איחוד עם סיעת "טוב במושבה" של כגן, שאף יכהן כסגנו לאורך הקדנציה. לפי ההסכם, עקרונות הסיעה הם להגן על זכויות התושבים ללא הבדל דת, גזע ומין ולקדם שקיפות, זכויות נשים ושיוויון הזדמנויות, שמבחינת השניים אף יהיו חלק מבסיס להסכמים קואליציונים עתידיים. עוד חשפו כי מפלגת "תקווה חדשה" של סער תומכת ברשימה המשותפת בסכום של 150 אלף שקל ששימשו לצרכי הקמפיין. 

ערב הבחירות חכימי חתם על הסכם קואליציוני עם סיעתו של אביעד סיני "בוחרים בעתיד". מפרטי ההסכם עולה כי סיני יכהן כסגנו של חכימי לצד כגן וסיעתו תהיה שותפה מלאה ויהיה לה משקל שווה בכל הקשור לניהול המועצה. 

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

עיתונות חופשית ואמיצה במימון ציבורי יכולה להשפיע, גם בעיר שלך! 

רוצים שנצליח לעשות זאת בכל עיר, כל השנה?

מאת שירי בלומברג

שירי בלומברג
עורכת משנה. קיבוצניקית מעמק יזרעאל במקור, ולכאן גם חזרתי אחרי 12 שנים במרכז. את דרכי העיתונאית התחלתי כעורכת באתר חדשות 2. בשנים האחרונות הייתי ראש דסק במחלקת הדיגיטל של כאן חדשות. הבנתי במהלך השנים, במסגרת תפקידיי בתוך מערכות חדשות גדולות, שאני נסחפת עם האירועים. הרבה פעמים, גם כשרציתי, לא הצלחתי לעצור ולתפוס את הגודל, את המשמעות ואת ההשפעה של האירועים שסיקרתי על חיי ועל חייהם של יתר האזרחים במדינה. מאמינה שבתוך עולם התקשורת הכאוטי צריך שיהיו גם מי שיעצרו, יחפרו ויתעקשו שוב ושוב על אותם נושאים - כדי ליצור שינוי. זה מה שאני רוצה לעשות עכשיו.

2 תגובות

  1. ובא לציון גואל
    מגיע לנו אנשים שהישוב חשוב להם יותר מיחצנו״ת אישית פופוליסטית . חכימי כגן וסיני
    אין כמוכם ראויים לישוב שלנו
    בהצלחה לכם ולהגר בדרכה החדשה

  2. מהפך טוב שיעשה טוב לתושבי פרדס חנה כרכור. הגוש הליברלי דמוקרטי שנאבק עבור ניהול תקין, שקיפות, שוויון מגדרי, שמירת ופיתוח הסביבה יזמות, שיפור החינוך והחברה ניצח בגדול.
    ברכות לחבורה שידעה לאחד כוחות מול הפילוג ששלט בישוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה יהיה עם ההבטחות של הפוליטיקאים אחרי שהקלפיות ייסגרו?

אנחנו רוצים להציב עיתונאי/ת במשרה מלאה בפרדס חנה כרכור! 🤩

אבל כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים לדעת שאתם איתנו.

אנחנו נלחמים על האמת שאחרים מנסים להסתיר.
בשקוף אין פרסומות.
אנחנו עושים עיתונות שנלחמת על האמת שאחרים מנסים להסתיר.

מול הכוחות הגדולים שמנסים להשתיק אותנו, היום יותר מתמיד אנחנו צריכים אותך איתנו!