ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

חשיפה: ניר ברקת תכנן יחד עם פורום קהלת איך "להזיז את ביבי"

ל"שקוף" נודע כי ברקת מתכנן מהלך פוליטי להחליף את נתניהו - כאשר מאחוריו עומד מכון המחקר הימני "פורום קהלת". בשיחה ביניהם תכננו את קיומו של כנס נרחב לפעילי ליכוד - עליו הודיע אמש ברקת. במקביל, יו"ר ומנכ"ל "קהלת" אמרו כי ברצונם לראות בעתיד איש עסקים בראשות הממשלה ושוחחו על הצורך בהקמת מפלגה "ימנית חצי-דתית" חדשה
הדפיסו את הכתבה

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

ניר ברקת בעיר דוד בירושלים. מתכנן להחליף את נתניהו יחד עם פורום קהלת (צילום: פלאש 90)

מכון המחקר הימני "פורום קהלת" פועל מאחורי הקלעים עם ח"כ ניר ברקת בכוונה לקדמו בעתיד לראשות הממשלה – כך נודע ל"שקוף". בשיחה שהתקיימה השבוע בירושלים, תכנן ברקת יחד עם מובילי המכון – יו"ר "קהלת" משה קופל, והמנכ"ל מאיר רובין – להכריז על מהלך פוליטי מול תומכי ליכוד. אתמול (חמישי) הזמין ברקת את פעילי הליכוד לכנס שבו יציג את "חזונו לניהול המדינה" – שאת תוכנו ומסריו תכנן יחד עם קופל ורובין, השותפים למהלך מאחורי הקלעים. 

במהלך השיחה, היו"ר קופל אמר כי עליהם לחשוב על תהליך שבסופו יצליחו "להזיז את ביבי". נתניהו נתפס כמכשול לשלטון הימין אותו הם רוצים לחזק, כשברקע החשש מנכונות בנט להצטרף לממשלת אחדות. בניסיון לקדם את ברקת, העלו השלושה גם אפשרות של רוטציה בתוך הליכוד בין ברקת לנתניהו, כאשר ברקת יהיה הראשון לכהן כראש ממשלה. מהלך זה, כך שיערו, עשוי לשכנע את גדעון סער להצטרף ולאפשר הרכבת ממשלה.

בהמשך השיחה, היו"ר קופל אמר לרובין כי ברצונו לראות את ישראל מונהגת על ידי איש עסקים מצליח שימשוך את העם על פי מודל טראמפ – רצוי שיגיע מהפריפריה. ברקת, הפוליטיקאי העשיר בישראל שלאחרונה הצטרף לרשימת המיליארדרים על פי מגזין "פורבס", הוא בעיניו המועמד המתאים ביותר כרגע – ואותו יקדם "פורום קהלת".

ההזמנה מטעם ברקת לתומכי הליכוד – שהופצה אמש

קופל הוסיף כי יש צורך במפלגה נוספת "ימנית חצי-דתית", כיוון שאחרי ש"בנט התאבד וסער חצי התאבד – היום יש וואקום ענק". המנכ"ל רובין הסכים: "אנחנו צריכים לחשוב בפורום איך אנחנו מגבשים את המנהיגות של עוד 10 שנים, כי אם לא נעשה את זה – לא תהיה מנהיגות". 

מעצבים את הממשלה מאחורי הקלעים

השיחה מעידה על המעורבות הפוליטית העמוקה של מכון המחקר – שממומן ביד רחבה על ידי גורמים ליברטריאנים מהפלג הרפובליקני תומך-טראמפ בארה"ב, ומחובר לגורמי ימין בכירים בישראל. "פורום קהלת" לקח חלק בשנים האחרונות בניסוח חוק הלאום, עבד בצמוד לאיילת שקד כשרת המשפטים והיה מעורב בשלל מהלכים בכנסת ובממשלה – כפי שתיארנו השבוע בכתבה נרחבת. מטרותיו המוצהרות של המכון הן להוביל לכלכלה ימנית ליברלית, להגביל את כוחו של בג"ץ ולהעצים את ההתנחלויות מעבר לקו הירוק.

משה קופל, יו"ר פורום קהלת. מעוניין שישראל תהיה מונהגת על ידי איש עסקים במודל טראמפ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בחלקים נוספים של השיחה, היו"ר קופל והמנכ"ל רובין סייעו לברקת לתכנן מהלכים ברמה האסטרטגית עד להחלטה "מה תהיה הכותרת" בעיתונים.

כך למשל, רובין תדרך את ברקת שלא למתוח ביקורת על נתניהו: "אל תאמר 'אני אחזיר את הביטחון', אלא 'אנחנו ניצור פה ביטחון'". רובין הדגיש שלא ימתח ביקורת "על מה שהיה עד עכשיו – אלא מה אתה משנה מעכשיו". לפי התדרוך של רובין, "אנשים רוצים תקווה", ואם ישראל של נתניהו היא אומת סטארט-אפ, אז ישראל של ברקת "הולכת להנפקה".

עוד ב"שקוף":

הקשר בין ברקת לפורום הוא ארוך שנים, במרכזו תוכנית משותפת בשם "פרויקט פורטר" להעצמת האוכלוסייה היהודית ולפיתוח יהודה ושומרון. תחקיר "שקוף" שהתפרסם מוקדם יותר השבוע מגלה את עומק הקשרים ביניהם, ואף כיצד התבצעו העברות כספים עקלקלות, כאשר ברקת גייס תרומות בשווי מיליון דולר למיזם של "קהלת" כשהוא עצמו עומד מאחוריו.

שמתם לב שאין פה פרסומות?

זה בגלל שכל התקציב שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מהציבור.

במימון הציבור 100%

בכל סכום שמתאים לכם.

הבעיה: תדמית של "אשכנזים הייטקיסטים"

בהמשך השיחה, שוחחו קופל ורובין על הדרך הנכונה לכבוש את ההמון. הם מאמינים שלפורום יש מסר "הייטקיסטי" ושהוא נתפס כ"אשכנזי" – דבר שעשוי להרתיע את תומכי הליכוד. קופל אמר שנשיא ארה"ב הקודם דונלד טראמפ משמש מודל לחיקוי, שכן על אף היותו מיליארדר מצביעיו היו מכל קצוות העם – "כי הוא הלך נגד המרכז".

תגובת ניר ברקת:
"הפרסום הוא שקר וכזב ואינו קשור למציאות. ח"כ ניר ברקת תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו ובהקמת ממשלת ימין בראשותו. הכנס המתוכנן נועד להציג חזון ותכניות עבודה לקידומה של מדינת ישראל, עליהם עבד ח"כ ניר ברקת בשיתוף פורום קהלת בתהליך יסודי בו השתתף רה"מ נתניהו עצמו."

מטעם "פורום קהלת" טרם נמסרה תגובה – ותתפרסם כשתתקבל.

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

מאת נעמי נידם

נעמי נידם
העורכת הראשית של אתר "שקוף". עיתונאית, גרה במצפה רמון. עברתי בתקשורת המיינסטרים וגם בעצמאית, מהעיתון הצבאי "במחנה", דרך עריכה ב"מקור ראשון", באתר החדשות nrg, ובהמשך כתחקירנית ב"עושים סדר" וככתבת ב"שיחה מקומית".בשנים האלה למדתי על בשרי כמה כוח יש למילים. הוא יכול להיות הרסני, והוא יכול להיות מהפכני. מאושרת מכך שבחרתי לנטוש את הרייטינג, את הדיווח המהיר והשטחי של אתרי החדשות - וליצור ב"שקוף" עיתונות חוקרת שמשנה את המציאות.

35 תגובות

  1. רוטמן, סמוטריץ, ברקת – כל מי ששיתף פעולה עם פורום קוהלת צריך לתת את הדין. זוהי חפרפרת שבכסף זר במשך שנים פעלה להפיל כאן את השלטון, ואלה ששמם מופיע לעיל הם הזרוע המבצעת שלו.

  2. ברקת כישלון מוכר, למה צריך חיכוי עדיף להישאר עם המקור,תבדקו מי החברוה הסובבת את ברקת ותבינו במי מדובר,אדם כושר שכשל בירושלים כישלון חרוץ, חסר עמוד שירדה ערכי ומוסרי,שפחד לפתוח את הפה נגד ביבי ומצמד אליו כמו זבוב לחרא, פשוט בושה וחרפה אם האיש הכושל הזה יבחר,ואם זה יקרה נחזור שנים "למפקד הארגזים" המוכר לשמצה כי בלי הבטחות וכסף הוא לא יכול להגיע בזכות כישוריו כי אין לו כאלה היזהרו, מפחיד לשמוע ולראות שהוא מוביל בסקרים זה רק מוכיח,שהליכוד ובוחריו על הפנים עם הידיים קשורות לאחור.

    1. היה לנו נחש בליכוד בעבר שחיכה לנתניהו בפינה .את זה כתבתי במייל למר נתניהו לפני מספר שנים . לא מעוניינים הנחשים בליכוד ואפילו הם מתהלכים עם מסכות של ימין .

      1. ביבי לא ימין ומצביעיו אינם ימניים אלא ביביסטים .. אני ימין על מלא מלא , מאמינה בתורת זבןטינסקי הנאורה והליברלית , בשיוויון ללא הבדל דת , גזע ומין , ולא בהתעלמות משאר האזרחים שאינם הרוב .. לך תלמד מהי תורת זבןטינסקי ואז תקרא לעצמך ימין

  3. ממשלת טרי לי לי טרי לה טרי לה לה . אי אפשר להיות מופתעים . ברקת אדם ראוי ויש לתמוך בו . ממשלת בנימין נתניהו עשתה מספיק נזק , ספק אם ניתן לתקן בעתיד הקרוב . הגרעון בתקציב (קיבלו תקציב עם עודף אדיר ב 2022 ותקציב 2023 בגרעון !! גרעון גדול) , מצבנו הבטחוני , מצבנו המדיני . הממשלה הזו מטרפת את העם כאילו הכריזו מלחמה כנגד העם . יאללה ברקת קדימה !!!

    1. הגיעה הזמן להזיז את נתניהו ולבחור אדם רציני עם עמוד שדרה שיהיה מסוגל לאחד את הפילוג בעם לפני הכל. וביחד לבנות את הכלכלה שנהרסה.
      לחזק את בית המשפט עם תוספת תקנים לתגבר את המשטרה.
      ולחזור להיות מדינה נורמלית.

      1. לא נתניהו ולא ברקת ולא אף מטורלל לפרק ולבנות מחדש
        ככה זה מטורף

  4. @יוסף הנגר. תגובתך מציגה את המציאות כפי שהיא. ניר ברקת הצליח לדרדר את ירושלים במדד הסוציו-אקונומי של הישובים בישראל, מפני שהוא השתמש בראשות העיר ירושלים בכדי לעשות לביתו ולקדם את עינינו ..ובעיקר את עסקיו. באשר לבוחרי הימין: שמיר היה המנהיג הפוליטי האחרון שייצג פרמטרים של יושר אישי וקו אידאולוגי נקי משרצים. כל הבאים אחריו היו מנהיגים טיפוסיים לרפובליקת בננות בהן המנהיגות רואה בבוחרים אספסוף פרימיטיבי נבער שאפשר לעבוד עליו. ברובה של מנהיגות זו דבקה שחיתות, ואנשיה הם בחזקת "ידועים למשטרה". קשה רק להבין למה אנשים קשי יום, שחיים בעוני ואין באפשרותם לתת לילדיהם שום עתיד מלבד עוני, נוהים אחר מנהיגים כמו איש הביבים נתניהו או ניר ברקת שלא סופרים אותם? למה הם מצפים מהם?

  5. בהחלט מנהיג ראוי לרפובליקת הבננות חובבת הטייקונים והתאגידים הדורסניים שהפכנו להיות.
    החיבור לקהלת (זאת מטרללת 0-קוביד) אך טבעי.

    1. @ד"ר ניר צבר. לפני מספר חודשים פרסמה עיתונאית חוקרת אמריקאית צעירה, בשם וויטני וואב, את ספרה One Nation Under Blackmail (מספר 2 ) שעוסק בפרשת ג"פרי אפשטיין והקשר בין הון, שלטון והפשע המאורגן. היא לא כתבה עבודה חפיפית לקהל הרחב, אלא חקרה לעומק. הספר נראה כמו עבודת דוקטורט. כמו אדוארד סנואודון בשעתו, היא נאלצה בעת כתיבת הספר לברוח מארה"ב ולחיות במחתרת, בכדי שלא יעלו על עקבותיה. הממצאים בספרה הם כל כך חמורים, שהם מנגבים כל שאריות אמון במנהיגות גם זו האמריקאית ..אבל גם הישראלית. היחסים בין המיליארדרים של יהדות ארה"ב וישראל די זהים ליחסים בין אנשי הקוזה נוסטרה באי סיציליה לאנשי מאפיה האיטלקית כמו של הגאמבינוס והג"נובזה בארה"ב. המיליארדרים היהודים משקיעים את כספם בארץ (לעתים תכופות על בסיס של הלבנת הון) כמו אנשי משפחות המאפיה בארה"ב. . בארץ דואגים אנשים משלהם בצמרת השלטון שהכסף יועבר למטרה זו או אחרת ויהפוך לכסף כשר. לא רק המיליארדרים היהודים האמריקאים משמשים בצינור הזה. כך הגיע לארץ בזמנו שמואל פלאטו שרון, ואוליגרכים יהודים מרוסיה ואוקראינה כמו לרנר וגאידמק. הסיפור הזה נותן תשובה לשאלה איך אנשים מסוימים התעשרו פתאום? גם החיבור לקהלת ונצח ישראל לא בא יש מאין. הוא משרת אג"נדה שהיא מסוכנת עבור ישראל יותר מאירן, יותר מדאע"ש יותר מחיזבאללה או כל סיכון אחר מבחוץ. .

    2. פורם קוהלת" בדרך להרוס את הדמוקרטיה ולהקים מדינת הלכה. בעזרת דיקטטורה.,עם קפיטליזים חזירי .מפחיד עד להיכן הם היגיעו בעזרת חסרי הבנהכמו ברקת ששואף.להיות ראש ממשלה.

  6. טוב מאד שאתם חושפים עוד מהמהלכים מאחורי הקלעים של קהלת, אבל גם הזוי שאתם מתמקדים בפורום קהלת, ואין לכם תחקירים על השפעת המימון מהאיחוד האירופי לארגונים "חברתיים" פוליטיים לחלוטין, וארגוני הקרן החדשה. הזוי, כי מעשיהם של אלו הם הגורמים שדחפו ליצירת פורום קהלת כמשקל נגד.

    1. וכי למה שנרצה איש עסקים כראש ממשלה????
      ניר ברקת איש העסקים היה ראש עירית ירושלים- אדמיניסטרטור חרוץ ויעיל- אבל איפה שאר הרוח??? איפה החזון ?
      ירושלים היא עיר מיוחדת שזקוקה ליותר מאדמיסטרטור
      טוב וחרוץ, ירושלים לב ישראל, עם הר הבית והצורך לחבר אותה חיבור משמעותי ולא רק טכני, נשמת אפו של העם היהודי! וכך גם מדינת ישראל היהודית המורכבת, הטעונה בהסטוריה ותהפוכות שלטוניות וחורבן ובניה, נחלת אבותינו , ביתנו ההסטורי – בשביל להיות ראש ממשלת ישראל אדם צריך להיות מודע למהות המדינה שיעמוד בראשה, לתכניה, לערכיה, למשמעות הלאומית והדתית וההסטורית שלה, האם ניר ברקת הוא האיש? איש עסקים מוצלח , אבל איש עסקים גרידא, הוא לא מסוגל להבין את התפקיד ואת המהות, והוא רוצה להפיל את האיש האחד והיחיד המודע כל כך והחי כל כך את ההסטוריה של ירושלים ושל ארץ ישראל, ושל העם היהודי. הוא המודע לתכנים, לערכים, לתקוות של ירושלים עיר הנצח ושל ארץ ישראל היהודית המיוחדת , הוא המודע לרוח העם, לצרכיו הרבים והמיוחדים, ולדרך להגיע אליהם, נתניהו הוא איש החזון , הבקיא בהסטוריה , בערכים ובמשמעות העצומה של מדינת ישראל שחזרה והוקמה בארץ ישראל אחרי 2000 שנות אמונה ותקוה של גלות קשה – לעם היהודי !!! זה לא ענין ביורוקרטי ואדמיניסטרטיבי נכון – זה הרבה מעבר לכך, והרבה מעבר למה
      שניר ברקת יכול להבין ולהשיג !
      מזל שהענין המכוער והאידיוטי הזה התגלה בעוד מועד!!!
      אסור לתת לניר ברקת להיות ראש ממשלה – עם כל הכבוד ליכולותיו וחריצותו- לא הוא האיש המתאים להנהיג את מדינת ישראל , רק בנימין נתניהו !!!
      צריך איש מיוחד להיות ראש ממשלה לעם מיוחד במדינה מיוחדת. !!!!

      1. @יהודית את צודקת. אסור לתת לטיפוס כמו ניר ברקת להיות ראש ממשלה. אדם שהחזון ושאר הרוח שלו נמצאים בקו מתמיד בין חשבונות הבנק שלו. נשמת אפו של העם היהודי בהחלט לא מעניינת בן אדם כזה. אצלו הנשמה גרה בבורסה- וזו זכותו! אבל לבוא ולומר: האיש האחד והיחיד שמודע לערכים ולתכנים ולמשמעות הלאומית והדתית של מדינת ישראל ועם ישראל וירושלים וכיו"ב זה נתניהו? אם צריכים להשוות את נתניהו לאנשים מההיסטוריה הקדומה של ממלכת יהודה, קרוב לוואדי שהוא היה שייך לעילית המושחתת של הצדוקים העשירים שדרסו ללא רחמים את עניי העם- ולא ספרו אותם. הכוהנים בבית המקדש שלא התביישו לחמוס את המעט שהיה להם. עילית שסחבה אחריהם קופה של שרצים שלא הייתה מביישת את מערכת הביוב של ירושלים. אותו הדבר אמור גם לגבי נתניהו. הוא מוכר לכולם לוקשים. נופת צופים שנשמעת טוב, אבל מריחה מקרוב כמו צואה. נתניהו זהה בתכונותיו לנרקומן, אלא שאצלו הסם זה לא קוקאין ולא הרואין- אלא כסף! כמו נרקומן הוא מתרכז רק בסם הכסף, ובמי שיכול לתת לו אותו. כל השאר לא מעניין: לא עוטף עזה, לא פיגועים, לא עוני ואפילו הסיפור של איראן- זה סיפור! את זה הם רוצים לשמוע? תפדל! דוגמה טובה היא הצורה בה הוא שודד את כספי המסים של מדינת ישראל לצרכיו האישיים: למרות המיליונים שברשותו. איך הטמבלים שלו, לא רואים זאת? ה"מעכרים", הדילרים שלו מעבר לאוקיינוס הם לא טמבלים! הם לא נותנים שום דבר בחינם. יבוא יום, וההרס הנוראי שנתניהו הביא לישראל, מכל הבחינות, יתגלה לאור וייצר גל צונאמי של חוסר אונים. אבל זה יקרה מאוחר מדי

  7. אני מציע ש'שקוף' יעשה את מה שהוא בדרך כלל לא נוהג לעשות – לחפש את מקורות המימון של השמאל. שקיפות היא עניין של שני צדדים, לא? מציע לכם לבדוק את עצמכם, כי אני לא זוכר יותר מדי כתבות על מימון הקרן החדשה, ועל תנועת V15, ועוד היד נטויה.
    לעבודה

    1. חגי צודק לגמרי.
      הגבתי באותה צורה עם דוגמאות ספציפיות ואת התגובה שלי צינזרו.
      אמור מעתה שקרקוף ולא שקוף.

    2. יש רק הבדל קטן: "שקוף" לא צריך לחקור את המימון של ארגוני השמאל, כי הוא שקוף לחלוטין. כל הימנים "רודפי הצדק" מוזמנים להיכנס לכל אחד מהאתרים של ארגוני השמאל ולגלות שם את מקורות המימון, מה שלא קורה כמובן, באף אחד מהאתרים של ארגוני הימין.

  8. הדרך לשכנוע בוחרי ״הימין״ כבר ידועה. התקדימים המסוכנים של נתניהו (ואחרים) קובעים שניתן לשכנע את קהל היעד באמצעות מסרים תוקפניים על-יסוד עדתי ודתי. גם ברקת יאמץ בסופו של דבר את השיטות הדמגוגיות הללו. נראה אותו מבלה במימונה, מנשק את הכותל, שר עם אייל גולן ומספר מי שכח להיות יהודי.
    אם יש משהו שניתן ללמוד מההיסטוריה, זה שתקדימים הם דבר מסוכן. אם ברקת מספיק חכם ומספיק שאפתן, הוא ינסה למצב עצמו בתור ביבי 2.0.

  9. בושה וחרפה. לישראל יש בעיה מנהיגותית באופן כללי, אבל אין להשוות בין לפיד ומיכאלי לחבורת התככנים בימין. בכל אופן, מדוע שמפלגת ימין חדשה תצליח יותר מימינה ותקווה חדשה? נו באמת.

  10. מה בעצם האינטרס של התורמים האמריקאים שמממנים את פורום קהלת? האינטרס של הימין המקומי ברור אבל ישראל כלכלה קטנה ולא ברור למה לתורמים אמריקאים חשוב כל כך שתהיה כאן ממשלת ימין כלכלי. אפילו אם ישראל תפריט ותעביר לידיהם עסקים ומשאבי טבע, נראה שיותר הגיוני לשאוף לקבל בעלות על משאבי טבע של מדינות גדולות יותר ועשירות יותר.

    1. מאחוריהם יש אוונגליסטים שמסיבות דתיות מעוניינים לראות פה מלחמת גוג ומגוג.

    2. @חנה. האינטרס של התורמים האמריקאים בישראל זהה לזה של משפחות המאפיה האיטלקית באמריקה לגבי השקעות בסיציליה אצל הקוזה נוסטרה או קאלבריה (הגאמורה): הלבנת הון! הם זקוקים לרשת תמיכה טובה ואמינה שתעזור להם להעביר ולגלגל כספים הלאה הרחק מאור יום. לשם כך הוא רוצים במדינה שהם השליטים האמתיים שלה, ומאחרי הקלעים קובעים את מדיניותה. זה מתחיל בשינוי חוקתי שיעזור להם לתת להם ולאנשיהם לגיטימציה שלמה.

    1. אחרי שברקת הצליח לדרדר את ירושלים שני מקומות (לכיוון מטה) במדד הסוציו-כלכלי של ישובים בישראל, ועכשו אפילו אם אל פאחם נמצאת במצב כלכלי טוב יותר מאשר ירושלים, באמת הגיע הזמן שהוא ידרדר גם את המדינה כולה… ומכיוון שבוחרי הימין מצטיינים ביכולת לבחור תמיד במנהיגים ציניים וחסרי כל אחריות ומוסר, אז לברקת יש בהחלט סיכוי טוב לכך….

      1. לאחר שפורום קהלת נתן לליכוד עצות אחיתופל , הייתי ממליץ לברקת לחשוב פעמיים אם היה רוצה לקבל עצות מהם , יש לזכור שהליכוד והקואליציה עומדים בפני מרי אזרחי , אם ימשיכו לפעול לפי עצות והדרכת הפורום קהלת , מי הם ? האם הבכירים שבהם גדלו בישראל והתחנכו פה ? האם שרתו בצבא ? יש סיבה מדוע הם לא שקופים לעם ישראל , בכל מקרה האסטרטגיה. שהם המליצו לליכוד, כשלה באופן קולוסלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,918 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.
אנחנו נלחמים על האמת שאחרים מנסים להסתיר.
בשקוף אין פרסומות.
אנחנו עושים עיתונות שנלחמת על האמת שאחרים מנסים להסתיר.

מול הכוחות הגדולים שמנסים להשתיק אותנו, היום יותר מתמיד אנחנו צריכים אותך איתנו!