קמפיין לחוד ומציאות לחוד: למרות שמשרד הבריאות מוביל קמפיין להפחתה בשתיית משקאות מתוקים, לשכת השר ליצמן הוציאה 70 אלף שקלים על רכישתם. מהלשכה נמסר שהיא לא אחראית להזמנות, אלא מחלקה אחרת. בדיקה עם הספקים העלתה כי מדובר ב-17 אלף בקבוקים, רובם המוחלט של שתייה ממותקת
רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.
"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,852 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.
4 תגובות