ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

"קוף אמור לתחזק את השליטה": ראש העיר מתכונן ליום שאחרי האישום?

עדי שטרנברג הפך ממתמודד כושל לראשות עיריית רמלה - לסגן ראש העיר קריית מוצקין, במהלך פתלתל. באופוזיציה מייחסים את המהלכים המוזרים לרצונו של ראש העיר חיים צורי לשמר את אחיזתו גם במקרה שבו ייאלץ לעזוב את תפקידו בשל כתבי האישום שאולי יוגשו נגדו. בינתיים פסק בית המשפט הוצאות לאופוזיציה שעתרה נגד המהלך
הדפיסו את הכתבה

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

סימן מתנגדים ואסף נתונים? ראש העיר חיים צורי

עדי שטרנברג התמודד לראשות העיר רמלה בבחירות 2018 אך נבחר לבסוף כחבר מועצה בעיר. לאחרונה החליט להעתיק את חברותו במועצת העיר רמלה לקריית מוצקין, בדרך פתלתלה למדי, ואף מונה לסגנו של ראש העיר חיים צורי. באופוזיציה טוענים כי הכל מהלך מתוכנן שנועד להציב ממלא מקום נוח לצורי, שעומד ככל הנראה בפני כתב אישום ועשוי להידרש להתפטר.

עוד ב"שקוף":

לאחר שהתפטר חבר מועצה, פנה צורי למשרד הפנים בטענה שכל חברי הסיעה אחריו התפטרו ולכן צריך למנות מישהו חיצוני כדי שלא יהיה חסר חבר מועצה. ומכל תושבי מוצקין החליט צורי לבחור דווקא בתושב מרמלה שמכהן שם כחבר מועצה – שטרנברג. 

טיעון משכנע – שלא מתכתב עם המציאות

וכך שטרנברג, שרק לפני שלוש שנים נלחם על תפקיד ראש העיר ברמלה, נדרש להסביר למה הוא ויתר עליה. הטענה (הלגיטימית לגמרי) הייתה שהסיבה היא עבודתו בצפון: "קשה לי מאוד לכתוב זאת, בגלל האהבה הגדולה שלי לעיר ולתושביה. אך לאחר התלבטויות, ארוכות, קשות ולא פשוטות, הקשורות בענייני קריירה ומשפחה החלטתי להעביר את מרכז חיי לצפון, בקרבה למקום עבודתי". 

ראש העיר מנסה למצוא ממלא מקום נוח? עיריית קריית מוצקין, ארכיון

עוד הוסיף ופירט שטרנברג עד כמה משמעותית היא אותה עבודה: "בשנתיים האחרונות אני זוכה לכהן כמנכ"ל איגוד ערים לביוב, בצפון הארץ, החולש על שמונה רשויות מקומיות שבהן אני מקדם פרויקט בתקציב של 478 מיליון שקלים. התפקיד עמוס ואינטנסיבי מאוד, ומחייב אותי כל יום לנסיעות ארוכות מרמלה לצפון ובחזרה. הדבר מקשה עליי עד מאוד להמשיך ולשרת אתכם, הציבור הרמלאי, בתפקידי ההתנדבותי במועצת העיר רמלה". 

אז שטרנברג עבר עירייה בטענה שזה בגלל מקום עבודתו, אבל נראה שמה שהעסיק אותו באמת היה דווקא מועצת העיר מוצקין. עם כניסתו לתפקיד החדש הובהר לו כי למעשה לא יוכל לכהן בשני הכובעים – גם חבר מועצה וגם מנכ"ל איגוד ערים לביוב. ועל מה שטרנברג ויתר? נכון – על משרתו בתאגיד המים. המשרה החשובה והמורכבת שבגללה בכלל ביקש לעבור, לכאורה. גם לפרנסתו של שטרנברג נמצא פתרון: הוא מונה לסגן ראש העיר בקריית מוצקין. הלהטוט הטכנוקרטי הושלם.

"צורי לא מסוגל לראות אנשים פורחים לידו"

במשרד הפנים, משום מה, לא טרחו להרים גבה כשקראו את טענתו של צורי כי שבעה חברי הרשימה שלו התפטרו והוא מבקש למנות אדם שנבחר למועצה בעיר אחרת. בחודשים האחרונים ניסו חברי מועצת העיר מטעם סיעת "רוח חדשה במוצקין" להילחם במהלך. לאחר שפנו למשרד הפנים בפעם הראשונה בחודש יולי, טענו במשרד שלא נתנו כל אישור למינוי, ולכן אין בסיס לטענות. אבל ב-9 באוגוסט קיבלו הודעה נוספת שהמינוי דווקא כן אושר בגלל "שינוי נסיבות", ותוך יומיים מונה שטרנברג למועצה. 

שבועיים וחצי אחר כך, ב-1 בספטמבר, שטרנברג כבר קיבל את תפקיד סגן ראש העיר. סיעת "רוח חדשה במוצקין" עתרה לבית המשפט כדי לעכב את המינוי ולדון בסוגיה לעומק. בית המשפט המחוזי בירושלים לא רק שסירב למניעה הזמנית של המינוי אלא פסק לאופוזיציה תשלום של 16 אלף שקלים הוצאות על כך שביקשו את עזרתו – כסף שיצא מכיסם. ונזכיר, חברי המועצה פועלים בהתנדבות. 

יו"ר סיעת "רוח חדשה במוצקין" ציקי אבישר מותח קו ישיר בין העובדה שהמשטרה ממליצה להעמיד את ראש העיר חיים צורי לדין לבין הייבוא החדש מרמלה. "לא סביר שבעיר עם 50 אלף תושבים לא יימצא ולו אדם אחד שראוי היה למנותו לסגן ראש העיר", כתב בפוסט ברשתות החברתיות. "לא סביר גם שראש עיר ותיק ושורשי במוצקין יצטרך לייבא אדם שכזה מחוץ לעיר. גם מבין תומכיו של צורי נמנו לא מעט אנשים שהיו ראויים לאמון ולזריקת המרץ שרק ראש עיר ותיק יכול היה להעניק להם בכניסתם בפעם הראשונה לחיים הציבוריים. תשאלו את כל מי שעבד איתו, צורי לא מסוגל לראות אנשים פורחים לידו. ואם למישהו יש עוד ספק בשאלה האם ומתי שטרנברג ישלם בעצמו את המחיר, שיתאזר בסבלנות. זה רק עניין של זמן".

הסיבה האמיתית ל"ייבוא" של שטרנברג מרמלה

"במישור הפוליטי, בקומבינה הזאת אין לצורי כל כוונה להמליך לו יורש", המשיך אבישר. "מהלך שכזה בציבור פשוט לא 'עובר מסך'. מי שלא מבין את זה, לא מבין פוליטיקה. יש פה עניין עם קוף שאמור לתחזק את השליטה בלשכת ראש העיר כשהפרקליטות תודיע על החלטתה להגיש כתבי אישום נגד צורי ובכיריו". לדברי אבישר, "זאת בדיוק הסיבה שצורי התעקש לייבא דווקא אדם מרמלה: בניגוד לכל חברי הסיעה של צורי וכל הפעילים שלו, לשטרנברג אין במוצקין כל כוח פוליטי שיכול להתכחש לפתע לצורי. כשהפרקליטות תודיע על הגשת כתבי אישום צורי רוצה אדם נטול כוח פוליטי. זה כל הסיפור".

"עתירות נגועות בחוסר תום לב"

בעיריית מוצקין כינו את העתירה של סיעת האופוזיציה "קנטרנית" וטענו כי "יו"ר האופוזיציה שפעם אחר פעם עסוק בריצה לבתי משפט סירב לקבל את הכרעת הדין, ביקר את השופט דורות וכתב כי החלטתו מהווה קריאת תיגר, נגועה בקהות חושים וכי המערכת המשפטית מנותקת מהמציאות. במערכת המשפט המומים: התבטאויות פסולות של חבר מועצה שמתיש את מערכת המשפט בכסות כלים דמוקרטיים".

"בקומבינה הזאת אין לצורי כל כוונה להמליך לו יורש". חברי סיעת האופוזיציה "רוח חדשה במוצקין".

עו"ד אבי גולדהמר שייצג את העירייה בעתירה הסביר: "שופטים הם אנשים הגונים והם בוחנים כל מקרה לגופו. לסוגיית הוצאות משפט, נראה כי שופטים אינם אוהבים שישנם גורמים שמשתמשים בכלים בכסות הדמוקרטיה על מנת להתיש את המערכת המשפטית ביודעם שאין סיכוי לעתירתם וכי העתירות נגועות בחוסר תום לב. לבקר שופטים תוך השתלחות בהם זה מעשה לא ראוי ולא מצופה מנבחר ציבור".

ובשמו של שטרנרבג מסרו מהעירייה: "מתרכזים בעשייה למען התושבים".

שמו של צורי לא עולה פה בפעם הראשונה. מדובר באדם בעייתי שעליו כתבנו כמה פעמים בעבר, בהקשרים שונים. היום התיק הפלילי שלו בעבירות שחיתות ופגיעה בפרטיות מחכה להכרעת הפרקליטות.

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

מאת עידן בנימין

עידן בנימין
כתב לתיקון הכנסת. ירושלמי 15 שנה. מאז הקמת "שקוף" כותב על הפינות החשובות שכלי התקשורת מזניחים: העבודה הפרלמנטרית האמתית, פיקוח הח"כים על הממשלה, כשלונם של נבחרי הציבור לעמוד בחוקים שהם עצמם כתבו, מימון מפלגות פיקוח על מבקר המדינה ועוד. מתעקש לכתוב שוב ושוב על דברים - עד שיתוקנו. הולך לישון בלילה פסימי וקם בבוקר אופטימי. מונע מזעם ומתקווה בו זמנית.

39 תגובות

  1. הכתבה הזו היא הכל חוץ ״משקוף״… מינוי של שטרנברג, יליד מוצקין שאף היה בשנות העשרים לחייו חבר מועצה בה, חוקי! האיש בעל רזומה אדיר עם נסיון וקבלות. לעומתו אבישר שיש סביבו אין סוף סימני שאלה מקבל פה גב לא ברור. זו לא עיתונות

  2. עדי שטרנברג
    למה האמא המסכנה
    שהילד שלה מת
    צריכה לשמוע את השקרים,
    תפסיק לשקר
    לקחת חיים של בחור צעיר,
    הציבור לא מטומטם

    בישיבת מועצה אחרונה מלפני שבוע עדי שטרנברג אמר שיורדים עליו בגלל פרשה של "תאונת אימונים" מלפני 40 שנה.. מאז בעיריה לא מפסיקים לדבר על זה שעדי משקר ומנסה לייפות את המצב! זו לא הייתה "תאונת אימונים" הוא שיחק בנשק האישי שלו בזמן תדריך וירה צרור לעבר חייל שלו ובגלל זה הוא ישב בכלא שנה שלמה!. ומה עוד התגלה שלפני 25 שנים כשהוא היה חבר מועצה באופוזיציה נגד צורי, מי שהשתמש בזה נגד עדי היה צורי שסיפר בכל העיר שעדי ישב בכלא ובגלל עדי עזב את העיר ולא התמודד עוד בבחירות.. רצה שישכחו מזה.

  3. בואו נעשה סדר בדברים ונאמר את האמת.לאשורה:
    1. ציקי עתר נגד המינוי וטען את כל הטיעונים שהוא ואנשיו מהדהדים כאן באתר בביהמש, שם יושבים אנשים חכמים ומביני חוק אשר שמעו ודחו את העתירה וחייבו אותו לשלם הוצאות !
    2. עדי תושב העיר,.תבדקו במרשם האוכלוסין
    3. עדי הוא יליד העיר, גדל והתחנך בה ואף כיהן כחבר מועצת העיר בעברו! ציקי הוא הייבוא שהגיע זה מרחוק כנראה מתפישתו שצורי מבוגר וזאת עיר קטנה שיוכל להשתלט עליה, ואתרע מזלו וצורי לא בחר בו כשותף לדרך וגם לא פורש כלכך מהר
    4. אם נשווה קורות חיים ותפקידים של עדי וציקי אז אתם תסכימו למנות את ציקי לעורך המבזקון של העירייה אך לא לראשה!!
    5. שאפו לצורי אם אכן הוא מכשיר יורש,
    6. הוצאות שכר יש בכל עירייה למ"מ רהע. באותה מידה אפשר לחלוק על כל תפקיד בעירייה בין זוטר ובין בכיר ואישית אני חושב שצריך לתת גמול השתתפות לחברי מועצה כמקובל בכל דירקטוריון

    1. את מי עדי צריך לשמן ?? הוא כל הזמן רוצה לשמן אנשים…

      חחחח האיש בוגד ומלכלך על צורי הפליליסט… במקום לתמוך בו..

      חבורה של ליצנים

  4. שקוף – אם יש בכם טיפת הגינות ויושרה, תבדקו את סיפורה של עמותת מעבר לקשת של ציקי אבישר, מי עומד מאחוריה, מי מממן אותה וכמה מאות אלפי ש"ח משך משם ציקי אבישר.

  5. האופוזיציה המתוסכלת שעסוקה כל היום בלהכפיש כל מה שטוב ויפה רק מקנאה מתסכלת ואינטרסים פוליטיים הזויים וילדותיים…
    זה כבר מעבר לפתטי ומצחיק, זה עולב ותסכול עמוק שזקוק לטיפול תרופתי…
    תאכלו את הלב כל חבורת המנפנפים ועושי הרוח הרעה…..

  6. עיריה שכל כך בטוחה "בעשייתה " עסוקה כל היום וכל הלילה בניגוח האופוזיציה… חחח כל כך פאטתי. רק בזה הם מתעסקים.
    כולל כניסות לכל וואטסאפ אפשרי בעיר.. כמובן אלופים בריגול אחרי תושבים ואחרי ראש האופוזיציה..
    זה כל כך מצחיק ומביך.. רק בזה הם מתעסקים
    פחדנים !!

    כל חבורת המרקוביצ'ים

  7. עיריה שכל כך בטוחה "בעשייתה " עסוקה כל היום וכל הלילה בניגוח האופוזיציה… חחח כל כך פאטתי. רק בזה הם מתעסקים.
    כולל כניסות לכל וואטסאפ אפשרי בעיר.. כמובן אלופים בריגול אחרי תושבים ואחרי ראש האופוזיציה..
    זה כל כך מצחיק ומביך.. רק בזה הם מתעסקים
    פחדנים !!

    כל חבורת המרקוביצ'ים

  8. השומר העליון = איתי צורף
    וכנראה שגם שאר הפייקים שמגיבים פה נגד ראש העיר הם פרי עטו החולני

  9. מה קורה לכם חברים, האמת היא שמה שהכי מכעיס אותי בסיפור הזה, זה שכאשר אני פוטרתי מתפקיד דובר העירייה, ביקשתי מחיים צורי לקבל סגן ראש עיר בשכר ואם לא אקבל, אני אצא נגדו בבחירות.
    הוא לא נתן לי, לא היה לי מה לאכול, מאות אלפי השקלים בשנה, (עשרות אלפים בחודש), שלקחתי מהעמותה שאני מנהל וחיה מתרומות, לא הספיקו לי לגמור את החודש.
    גם כל הנסיעות על חשבון העמותה לחו"ל הרגו אותי מעייפות…..
    אז מה אם הגעתי לקריית מוצקין עם וספה מצ'וקמקת ואפילו לא היה לי בית, והיום יש לי הכל ואפילו "קצת" יותר, אבל את הסוד הגדול איפה אני עובד אני לא מגלה….

  10. כמה כואב לכם משמיצי ראש העיר שהעיר שלנו מסודרת, שיש בה הכל, שההגירה החיובית אליה היא מהגבוהות בארץ, שהביקוש לדירות בה גדול על המצוי, שהתושבים מרוצים וקמים כל יום לעיר יפה ומטופחת, לעשרות גנים ומעונות, לבתי ספר חדשים וחדשניים, לתיאטרון מצליח, לרשת מתנ"סים עניפה ומהגדולות בישראל, עם עשרות אזרחים שנהנים ממנה, עם ספרייה גדולה מרווחת וחדשנית, עם חי פארק לתפארת, עשרות פארקים ירוקים וגני שעשועים מטופחים, עמותת ספורט ועשרות ענפי ספורט, עיר שמנוהלת לתפארת ולדוגמא, וזה רק על "קצה קצהו של המזלג!"
    כל מי שלא גר בעיר הזאת מוכן למכור את נשמתו כדי לעבור לגור בה.
    כואב לכם שהעיר מוצלחת, הקנאה בהצלחה אוכלת לכם את כל חלקי הפנים, לא נורא, הכל ממילא רקוב שם אצלכם מרוב קנאה בכי ונהי.
    לא נורא, על זה אמרו חז"לינו: "יחיו הקנאים ויסבלו".

  11. חחח כמה ליצנים יש פה שמגיעים לטובת צורי..
    הם יודעים שהכל קומבינה…הם יודעים שצורי מושחת..הם פשוט עובדים מליקוק יתר ומפחד…
    אנשים קטנים בלי טיפת עמוד שדרה ובלי יושרה מינימלית…
    אין מילים כמה טיפשים אתם.. פשוט אין מילים.
    איך אתם מסתכלים למשפחות שלכם בעיניים?

  12. צורי,
    כמה היה כיף בלי אופוזיציה וגופי מחקר בלתי תלויים שעושים את עבודתם נאמנה ושומרים על הכסף הציבורי, הא?
    החיים האלה שהיו לך עשרות שנים בעיר נגמרו. יש שקיפות והכל מפורסם.
    אז אתה יכול להתיישר לשם ולהתחיל לשרת את התושבים לשם שינוי או לא.
    בכל מקרה – בקלפי תאמר המילה האחרונה.

  13. יש פה כמה מגיבים שצורי שלח אותם להגיב וזה בסדר…
    אבל למה לעזאזל אתם מסכימים לשלם 1.5 מליון ש"ח לשטרנברג בשנתיים הקרובות מכספי הארנונה שלכם?
    מה היה חסר לנו עד עכשיו בלי ראש עיר בשכר ?
    תחשבו על זה….

  14. מי באמת כאן ה"קוף"?
    אני תושב נווה גנים בקריית מוצקין, קראתי את הכתבה והיה נדמה לי שכבר קראתי אותה בעבר, נכנסתי לדף הפייסבוק של ציקי אבישר, והבנתי מהיכן אני מכיר את הנוסח, התמונות, כמעט מילה במילה ותמונה בתמונה.
    אז מי כאן "הקוף" של מי, הכתב שלכם "קוף" של אבישר? או אבישר "קוף" של הכתב?
    לפחות תהיו "קצת" יותר מתוחכמים שם ב"שקוף", כמה "שקוף" שאתם לא "שקופים"!!!
    ודרך אגב אדוני הכתב, אפרופו קופים, מתי הסתכלת בראי בפעם האחרונה…..

  15. הסירו דאגה מליבכם "שקופים" מתחזים חסרי פנים ושם, עדי שטרנברג יאכל את ציקי אבישר השקרן שלכם לארוחת בוקר, בלי מלח ואח"כ עוד ישלים עם קינוח. אתם שקופים בדיוק כמו שאני אסקימואי!

  16. מה לא תעשו שם ב"שקוף" כדי לקדם את החבר השקרן שלכם ציקי אבישר, הכל מכל וכל למעט לדווח אמת. "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב", תגייסו תגובות של חסרי שם ופנים, תפרסמו שקרים, לא תפרסמו אמת, ותתהדרו ביושר וביושרה שאין לכם, מה שאף פעם לא היה לכם וכנראה שגם אף פעם לא יהיה לכם. אתם מכורים אתם חד צדדים והשקרן ציקי אבישר אכן מתאים לכם!!!!

  17. כמה "שקוף" שאתם ב"שקוף" חבורת פחדנים מלחכי פנכה, חברים בברית הירושלמית לקידומו של "אחיכם" הירושלמי המהגר, שהיה שותף לתרגיל המירמה הגדול של צוות המחשוב של מפלגת קדימה, ציקי אבישר, ש"ישב על ברכיהם" של שני מנכ"לי קק"ל ש"טליתם לא הייתה ממש תכלת", אחד השקרנים והנוכלים הגדולים שנולדו אל עולם הפוליטיקה, אם לא "ה"!!!! אתם חבורה של הזויים צבועים שנותנים במה לתגובות מוזמנות של בבונים חסרי שם ובינה. אתם שקופים בדיוק כמו ענן שחור שמסתיר את השמש.

  18. מציע לכולם לדפדף בגוגל ולמצא את סידרת הכתבות שכתב מוטי גילת על חיים צורי בעיתון ישראל היום.

  19. הכי מצחיק שהם פותחים ישיבות מועצה בקריאת פסוק מהתנך.
    אין כמו איזה פסוק טוב מספר תנ"ך להוריד קצת את כמות הגועל והרוע והחלטות מקומבנות שיש בישיבות ולהגיד לעצמם שהם טובים וחסודים.
    צדיקים!!

  20. עצוב יותר שהכל כ"כ מושחת במדינה שניתן לראות לא מעט תושבים שאין להם מושג מה מתחולל ברקע אומרים דברים כמו" אז אם קצת התלכלך" זה בסדר, זה בתרבות שלנו… ולא מנסים לשנות תרבות קלוקלת ועקומה שרצה שנים בפוליטיקה הארצית וחלחלה יפה מאוד למקומית. את תוצאות השחיתות לצערנו כולנו עוד נרגיש פה הרבה שנים…

  21. עיריה נגועה בכל מה שרע. מובלת ע"י איש שהתבלבל וחושב שהעיר שלו ועושה בה ובכסי התושבים כרצונו בניצוח חבורה גרועה של קואליציה שמנה ומדושנת שלא רוצה לוותר על חתיכת הבשר העסיסי שלה בחסות התושבים. לצערנו החוק עקום מאוד בארצנו ונגוע בלא מעט שחיתות שמגיעה כנראה עד השופטים אחרת אין הסבר הגיוני למה אושר כל הקרקס הזה.
    מאחל לכל הנוגעים בדבר שיאבדו את הפרנסה שלהם, ישבו בכלא הרבה שנים ויחוייבו להחזיר הרבה כספים חזרה לעיר.

  22. אני לא מבין מה אתם רוצים….
    צריך מחליף… ואם צורי לא יקום יום אחד מהמיטה… צעיר הוא לא, מתקרב ל-שמונים בכל זאת.
    אז נשלם לו כמה מאות אלפי שקלים בשנה… אז מה… זה שווה את זה
    אז הוא מרמלה… את מי זה מעניין שהוא לא מוצקינאי…
    בקיצור תפסיקו להיות קטנוניים – זה טוב שצורי הכניס את אדי ולא משנה אם קצת התלכלך

  23. מוצקין צריכה תאגיד מים נפרד ותאגיד ביוב נפרד
    פשוט הגענו לרמת סרחה שלא תאמן

  24. עכשיו הבנתי שאני הולך עם מסכה לא מהסיבות הנכונות, הריח מהעיריה של רמלה מגיע רחוק..

  25. אופורטיוניסט, התכוונת.
    הגון, הוא לא. (לא היה ולא יהיה, לעולם אופורטיוניסט)

  26. אתנן של מליון וחצי ש"ח לשנתיים .

    פיטורין של חצי מסיעת "מוצקין נטו" ,סיעתו של ראש העיר כדי לפנות לעדי שטרנברג מקום במועצת העיר.

    וכל זה כדי לאנוס את 50 אלף התושבים במוצקין לקבל ראש עיר חלופי שהם לא בחרו,
    שלא גר בעיר ונמצא בפנקס הבוחרים של רמלה.
    צורי לא הסתפק במחליף בובהלראשות היעיר..הוא גם הביא יועץ משפטי לעריה -בובה.
    בית המשפט עצר גם את הקומבינה הזו , יועץ משפטי חדש שקיבל מצורי כסף רב והוא השותף של הבן של צורי במשרד עורכי דין שאחראי על קומבינות ומכתבי סחיטה רבים מספור בשם העריה.
    אין ספק שצורי נואש ונמצא בטירוף מערכות מוחלט לפני יציאתו לנבצרות .. מסכת משפטים וכלא.

  27. שאלה למבינים
    בחי-פארק יש זוחלים, נחשים ומיני קופים. שאלתי היא:
    האם יש קופים רמלאיים בחי-פארק?

  28. שטרנברג ניהל את תאגיד הביוב המרכזי וכנראה ששם למד שיטות אשר מקומן בביוב
    יחד עם צורי'לה רקח מזימות אפלות
    ועכשיו הוא סגן על חשבון התושבים.
    מסריח כמו ביוב…. סליחה יותר מזה

  29. רגע שאני אבין – בבחירות האחרונות שרמלה הצביעו לעדי שטרנברג יותר מ-10 אלף קולות תושבים והוא באמצע הקדנציה נטש אותם ועוד אומר שהוא מרוכז בעשייה במוצקין?? יש יותר מופרך מזה?

  30. באמת ביזיון למערכת המשפט.. הם מייצגים את השכל הישר ואת הצדק ולפסוק 16 אלף שקל לחברי אופוזיציה בהתנדבות?? בושה וחרפה. עירייה רקובה.

  31. ציקי אבישר היה הבוס של עדי שטרנברג. שטרנברג היה בצוות הקמפיין של ראש הממשלה ושטרנברג כמנכ"ל פקיד היה כפוף לו. אם כבר לכתוב אז בבקשה לכתוב את האמת בלי פייק ניוז.

  32. כשלון ברמלה שהגיע לקחת מהארנונה של תושבי מוצקין 720,000 ש"ח בשנה
    קומבינה עלובה

  33. תוהה אני, שטרנברג מכונה על ידי אבישר ייבוא מרמלה, אך שטרנברג יליד מוצקין, גדל בעיר ובצעירותו היה חבר מועצה בה ואילו אבישר אינו יליד העיר אלא בעצמו ייבוא אמיתי מבחוץ . באותה מידה ניתן לומר על אבישר שהוא מחפש תעסוקה ןאף היה רוצה בעצמו להתמנות לסגן רהע בשכר.
    והייתי מעונין לראות בשקוף (שמא תוכנם שלא כשמם?) השוואת קורות החיים של אבישר אל מול של שטרנברג ונקבל פרספקטיבה על ניסיונם… ככל שאני יודע שטרנברג היה הבוס של אבישר בעבר. בכתבה מצוין שאבישר הפסיד בעתירתו וחויב לשלם הוצאות…. התושבים אינם בקיאים בסוגיות משפטיות וכל אחד יכול תאר באופן מניפולטיבי את שירצה אך בהימש אין לחשוד שהוא מוטה לצד כלשהו וביהמש פסק אחרת ממה שביקש אבישר אחרי ששמע את כל הטיעונים.

  34. עדי שטרנברג אדם הגון ומנוסה עם יחס וכבוד לכל תושב.
    אני בטוח שאת פירות ההצלחה שלו
    יאכלו בהנאה כל תושבי מוצקין.
    גם אלה שלא מסכימים איתו.
    עדי היקר ברכה והצלחה בכל מעשה ידייך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,931 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.

הירשמו לניוזלטר השקוף ונעדכן אתכם אחת לשבוע על כל החשיפות, התחקירים והפרסומים שלנו. מבטיחים לא לשלוח ספאם!