ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

קרן גרין, ראשת המועצה קדימה צורן, פועלת לשקיפות במועצה

קרן גרין, ראשת המועצה המקומית קדימה צורן, פועלת באופן קבוע לשקיפות במועצה. הפרוטוקלים של ישיבות המועצה מתפרסמים באתר המועצה, וברשתות החברתיות מתפרסם אחת לשבוע סיכום מפורט של הנעשה במועצה. גרין היא גם אחת מ-19 ראשות מועצה שמפרסמות את היומן שלהן לציבור. הסרגל - שקוף מפרגנים
הדפיסו את הכתבה

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

הפעם אנחנו מפרגנים לקרן גרין – ראשת המועצה המקומית קדימה צורן, שפועלת בקביעות לשקיפות במועצה, ודואגת שכל הפרוטוקולים של ישיבות המועצה יפורסמו באתר האינטרנט. היא גם מאפשרת לציבור הרחב לצפות ביומן שלה ולראות את סדר היום שלה כנבחרת ציבור.

"אנו קשובים לתושבים, ונוקטים במדיניות של שיתוף ציבור. השקיפות מאפשרת לכל אזרחית ואזרח בקדימה-צורן להשפיע לא רק פעם ב-5 שנים, בבחירות למועצה בקלפי, אלא להיות שותפים בהמשך כל השנה בניהול חיי הישוב", סיפרה גרין ל"שקוף".

"לפני מגפת הקורונה ערכנו מפגשי 'קפה עם ראשת המועצה', אחת לשבוע, וברשתות החברתיות מתפרסם סיכום שבועי מפורט ונרחב על העשייה במועצה בכל התחומים. אנחנו גם מקיימים מפגשי פייסבוק לייב בנושאים שונים שבאחריות המועצה".

גרין מסבירה שאמנם השקיפות מובילה גם לביקורת, אבל היא שמחה עליה. "אני חושבת שכנבחרת ציבור, עלי לבור את המוץ מן התבן, ולראות בביקורת עניינית דבר מבורך שמסייע לנו כמועצה גם לבדוק את עצמנו ולהשתפר. אמון הציבור הוא אחד הדברים החשובים ביותר לדעתי בעשייה הציבורית, ואנו רואים את הנזק היום במדינה, כשהציבור לא מאמין להנהגה", אמרה. "תנאי לאמון הוא אמינות ויושרה אישית. שקיפות היא ערך עליון עבורי כאשת ציבור וכראשת מועצה. לכן, ככל שיש יותר גופים מבורכים כמו 'שקוף', כך הדבר פועל לטובת הציבור".

גרין היא רק אחת מ-19 ראשות וראשי המועצה שמפרסמים את יומנם באופן עקבי. תייגו את ראש הרשות שלכם אם גם הוא או היא פועלים כך, ספרו לנו אם גם אצלכם נוהגים בשקיפות למען התושבים – נשמח לפרגן. 

כל הכבוד למועצה אזורית קדימה צורן ולקרן גרין העומדת בראשה.

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

מאת עידן בנימין

עידן בנימין
כתב לתיקון הכנסת. ירושלמי 15 שנה. מאז הקמת "שקוף" כותב על הפינות החשובות שכלי התקשורת מזניחים: העבודה הפרלמנטרית האמתית, פיקוח הח"כים על הממשלה, כשלונם של נבחרי הציבור לעמוד בחוקים שהם עצמם כתבו, מימון מפלגות פיקוח על מבקר המדינה ועוד. מתעקש לכתוב שוב ושוב על דברים - עד שיתוקנו. הולך לישון בלילה פסימי וקם בבוקר אופטימי. מונע מזעם ומתקווה בו זמנית.

15 תגובות

  1. חיים,
    כן הכל פורח
    מה שצריך זה רק לצאת מהפייסבוק ולפתוח את העיניים במקום להעלות פוסט כל רבע שעה.
    שנה טובה

  2. המצב של קדימה השתפר פלאים בשנתיים האחרונות
    הכל פורח וצבעוני
    יישר כוח קרן גרין

  3. חבל שמדובר בכתבה שמציגה רק צד אחד מבלי לבדוק את השטח.
    עד היום לא הוצגו היומנים. כנראה לצורך הכתבה מילאו את האתר ביומנים של החודשים האחרונים.
    פרוטוקולים של מליאות מכורות מראש מועלות לאתר לאחר כמה שבועות וגם מהם מושמטים נתונים.
    בקשות למידע נשלחו למועצה בחודשים האחרונים ולא נענו בכלל כולל בקשות לפי חוק חופש המידע שהגיעו מאוחר והתשובות היו חסרות ושגויות עם נתונים סותרים!
    אין כאן שום שקיפות ובנוסף יש שקרים. הזנחת החינוך והתרבות. יש רק עבודת יח״צ על חשבון התושבים.
    כדאי לכם מהר להוריד את הכתבה הממומנת (??) הזו.

    1. קרן גרין ראש מועצה מצויינת
      וכל הממורמרים מלאים קמטים מרוב מרמור.

    2. דיבורים כמו חול אין פה שקיפות בכלל יש יחסי ציבור , פוסטרים , כתבות ,שטיפות מוח . ראש המועצה הגרועה בכל הזמנים

  4. איזה שקיפות??? בחסות הקורונה מסתירים הכי הרבה מידע. היא חושבת שאנחנו מטומטמים.
    קנתה בטח עוד כתבה מייחצנת עם הכסף שלנו. תקציב יחסי ציבור אסטרונומי ועל חשבוננו.

  5. כמה אי דיוקים.
    קרן גרין משקרת!
    אין שקיפות בכלל.
    היא מעבירה את כל ההצבעות בחדרי חדרים ורק עושה פורמלי בישיבות מועצה כשהכל סגור.
    מנהלי אגפים ומנהלי מחלקות התפטרו בגלל הניהול הכושל שלה.
    ממציאה תפקידים ללא קשר למה שצריך באמת.
    ממנה מקורבים למשרות בכירות עם חוסר התאמה טוטאלי בדרגות שכר בכירות.
    מוציאה ים כסף על יחסי ציבור אך לא על הדברים הרלוונטיים ליישוב.
    הבחירה הכי גרוע אי פעם.
    במקומכם הייתי מוריד את הכתבה השקרית הזו

  6. כל קשר בין המאמר לבין המציאות הוא מקרי לחלוטין. חוץ מיח"צ ועבודה בעיניים עין כלום בגברת גרין. פרוטוקולים ערוכים, החלטות המתקבלות בישיבות קואליציה בלי תיעוד , תפירת תפקידים למקורבים, לקיחת קרדיט מיוזמות של תושבים, הפרות הסכמים הם הכל דברים שבשיגרה. הבטיחה פוליטיקה חדשה ואכן זה מה שקיבלנו כי עד היום באמת שלא היה פה ראש מועצה שעשה כל כך מעט ודיבר כל כך הרבה

  7. חבל שאתם פוגעים במוניטין שלכם עם פרסום מופרך ורחוק מהמציאות כזה. ראש מועצה עם כל המגרעות והתחמנות שהפוליטיקה מאפשרת ועם אפס יכולת
    ניהול . מרוכזת בעצמה עם מערך דוברות ויחצנות מכספינו ברמה של שטיפת מוח בדיקטטורות.
    הכי גרועה שיכול להיות.

  8. ראש מועצה גרועה ביותר, מעניין מי סידר לה את הכתבה המפרגנת הזאת? לא מגיע לה שום פירעון,ראש מעצה נכשלת,מביאה את קדימה צורן לתחתית, תושבים מאוכזבים מניהול המועצה,פשוט חייבת לעוף הביתה,ראש מועצה גרועה ביותר,ממשיכה עם היחצנות החצופה שלה.

    1. מצטערת להגיד .. אבל אני רואה הזנחה ברחוב האלון .. בקושי מנקים את הרחוב .. עצים שהמועצה שתלה מסכנים את התושבים וגורמים נזקים גם לביניין שנסתמים מרסבים מכל הענפים והעלים על הגגות.. וגם נופלים ענפים על ראשי אנשים .. במקום לעשות ישיבות קפה וסיגריה הגיע הזמן לתת מענה למשלמי המיסים

  9. עסוקה ביח"צ לקדנציה הבאה מהיום שנבחרה,
    יומן כפול, האמת מוסתרת, מינוי מקורבים, הסתרה ושינוי פרוטוקולים של ישיבות מועצה, סתימת פיות, התנהלות חובבנית,
    אין שום שקיפות
    עוד כתבה ממומנת ע"ח משלם המיסים

  10. איזה באסה שלא בדקתם לעומק…
    בטח הייתם רואים כמה מעטה ההשקעה בחינוך, כמה פניות לחוק חופש המידע מתנפנפות להן, כמה אנשים עזבו לאחרונה תפקידים בולטים בתחומי במשרדי חינוך מבקר מועצה… לצערי קרן גרין יודעת בעיקר יחצ והצגה ואנחנו או אוכלים הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,930 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.

הירשמו לניוזלטר השקוף ונעדכן אתכם אחת לשבוע על כל החשיפות, התחקירים והפרסומים שלנו. מבטיחים לא לשלוח ספאם!