ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

נתניהו לא עונה, אבל זה לא עוצר את העיתונאים מלשאול

גם אחרי המחדל העצום והאסון הנורא, ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרב לענות לשאלות • ביקשנו מעיתונאים לשלוח לנו את השאלות שהיו רוצים לשאול אותו
הדפיסו את הכתבה

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים, ארכיון (צילום: חיים גולדברג)
בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים, ארכיון (צילום: חיים גולדברג)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מחרים את התקשורת הישראלית. לשידור הציבורי הוא אינו מתראיין כבר כארבע שנים, לתקשורת המסחרית כשנתיים וחצי. גם האסון הנורא של מתקפת חמאס ומלחמת סוכות לא גרם לו לשנות ממנהגו. מאז החלה הלחימה ב-7 לאוקטובר, הסכים נתניהו רק להתייצב מול המצלמה להצהרות קצרות, ומסרב לענות לשאלות עיתונאים.

מרואיין אין, אבל שאלות יש למכביר. פנינו לעיתונאים, כתבים ועורכים, בהווה ובעבר, מכלי תקשורת שונים, בבקשה שיציגו שאלה אחת שצריך לשאול את ראש הממשלה נתניהו. השאלות כאן לפניכם, בסדר אקראי. שאלות חדשות שיגיעו, יתווספו בשובל הכתבה. לתשובות כנראה נמשיך לחכות.

קרן נויבך, תאגיד השידור הישראלי: האם בתום המלחמה, תיקח אחריות על הכישלון העצום ותתפטר?

בני רבינוביץ', "יתד נאמן": איך אפשר לסמוך עליך עכשיו שתמוטט את החמאס, אם הבטחת בעבר שוב ושוב שתמוטט אותו ובמקום זה חיזקת אותו במיליארדי שקלים, בהתאם לאידיאולוגיה שלך ושל סמוטריץ' ושות' שהחמאס הוא נכס?

אביב לביא, גלי צה"ל ו"זמן ישראל": אדוני, האם אתה לוקח בחשבון את האפשרות שכניסה קרקעית לעזה היא בדיוק מה שהחמאס ציפה לו, ידע, וקיווה שנעשה בעקבות הטבח הנורא שביצע בעוטף, ושאנחנו נכנסים בעיניים פקוחות לתוך מלכודת מתוכננת הן מבחינת מה שמכינים לנו בעזה והן מבחינת ההידרדרות למלחמה אזורית?

גיא ורון, חדשות 12: חוסר האמון של תושבי הדרום ברור, אבל איך אמורים תושבי הצפון להמשיך לחיות עם איום דרמטי בהרבה של חיזבאללה על הגבול בידיעה שצה"ל לא הצליח לעמוד במשימה בדרום? וגם – האם סדר העדיפויות במדינה ישתנה: תקציבים תשתיות וחיזוק האוכלוסיה בגבולות או המשך דרישה ל"התייעלות" והסרת תמיכות?

ההרס שנותר בקיבוץ בארי (צילום: יניב נדב, פלאש 90)
ההרס שנותר בקיבוץ בארי (צילום: יניב נדב, פלאש 90)

עודד קרמר, "רלוונט": בשים בצד את המחדלים שהובילו לטבח הנורא, מאז יום שבת שעבר מערכות הממשלה לא מתפקדות, ממשרד התחבורה ועד משרד הכלכלה, והחברה האזרחית נאלצת לקחת אחריות. איך אתה, כראש ממשלה, לא דואג לתפקוד הבסיסי ביותר של המשרדים?

דניאל שמיל, "הארץ" – "דה מרקר": מה היתה האסטרטגיה ארוכת הטווח שלך בסכסוך הישראלי-פלסטיני לפני המלחמה, ומהי כיום?

איטה גליקסברג, תאגיד השידור הישראלי: ממי אתה רוצה לבקש סליחה? איפה טעית?

רביב דרוקר, חדשות 13: האם אתה עדיין מאמין שמי שקילקל לא יכול להיות זה שיתקן, כפי שאמרת על אולמרט בתום מלחמת לבנון השנייה?

דרור מרמור, "גלובס": המערך הצבאי והאזרחי קרסו ברגע האמת. אם ידעת ועל אחת כמה וכמה אם לא ידעת שהמצב גרוע כל כך, המסקנה מתבקשת מאליה. למה שלא תודיע כבר עתה שתניח את המפתחות מיד לאחר שהמערכה תסתיים, ותסייע מבחוץ לתקן את מחדלי המערכת הציבורית שסובלת מהזנחה ארוכה?

סיון קלינגבייל, "הארץ" – "דה מרקר": למה הפקרת את עוטף עזה?

בן כספית, "מעריב", חדשות 12, 103FM: השאלה הכי מתבקשת ופשוטה: למה לא קיימת את ההבטחה המפורשת שלך ומוטטת את שלטון חמאס בעזה?

שקד אורבך, תאגיד השידור הישראלי: למה אתה ראש הממשלה הגרוע בתולדות המדינה?

אמנון אברמוביץ', חדשות 12: הציוץ הראשון של הליכוד (למעשה ציוץ שלך) לאחר האסון, ביום שני בערב, היה נגד עיתונאי שאמר אמת! (שאתה חיזקת את חמאס). הלא תתבייש?!

כוחות צה"ל בעוטף עזה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
כוחות צה"ל בעוטף עזה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

גיא רולניק, "הארץ" – "דה מרקר": הורדת את מדינת ישראל על ברכיה, האסטרטגיה שלך מול הטרור והפלשתינאים נכשלה טוטלית, החלשת במשך 14 שנה וביתר שאת מאז 4 בינואר השנה את הצבא, אתה אחד מהמנהיגים הכושלים ביותר בעת המודרנית, ההון החברתי בישראל התרסק בעקבות התנהלותך. מדוע אתה לא מתפטר מייד וממשיך להחזיק מיליוני ישראלים שאיבדו בך אמון בני ערובה?

יובל אראל, חדשות 12: מי אשם הפעם? להוציא שנה אחת, אתה ראש ממשלה ברציפות מ-2009. בשנים האלה חמאס התחזקה, הזרמת כספים לחמאס, טיפחת את הגישה של ניהול הסכסוך והתאהבת בהתנהלות בין סבב לסבב אחת לכמה חודשים. האם היום אתה מודה שהתזה הזאת, הקונספציה שאתה הובלת – נכשלה?

נעמה ריבה, "הארץ" – "דה מרקר": האם אתה מודע לכך שגם בימים אלו, מבנים רבים בישראל, כולל בערים כמו אשדוד ואשקלון, אינם ממוגנים?

גור מגידו, "הארץ" – "דה מרקר": ראש המל"ל ואחרים הצהירו שמטרת המלחמה היא סיום שלטון חמאס בעזה. נניח שמטרת המבצע מושגת וארגון חמאס מושמד כליל – מי יהיה השליט בעזה בבוקר שאחרי סיום המלחמה? האם יש לישראל מדיניות יציאה בהקשר הזה ומהי?

ענבל גזית, גלי צה"ל: מתי תתפטר? מה עוד צריך לקרות כדי שתבין שימיך הטובים מאחוריך, ועכשיו אתה מסב נזק לא רק למדינה, אלא גם למורשת שלך?  לא הזכרת בנאומיך אפילו פעם אחת את הקיבוצים. אותם קיבוצים שהקמת מדינה שלמה נגדם, והיו תמיד בקו האש. אלה שספגו את האבדות הכבדות ביותר. קהילות שלמות שנהרסו. מה יש לך להגיד להם עכשיו? למה אתה לא הולך לבקר אותם? אתה מפחד ממה שיגידו לך?

אורי סלע, "וואלה": בימים האחרונים אנחנו רואים הפניית אצבעות מאשימות לגורמי צבא ומודיעין. מה האחריות שלך במחדל העצום הזה? וגם – איך ייתכן שעבר שבוע עד שנפגשת עם משפחות החטופים?

מחאה לשחרור החטופים מחוץ למשרד הביטחון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
מחאה לשחרור החטופים מחוץ למשרד הביטחון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

אורי שנער, לשעבר נשיא קשת ודירקטור ברשת: מי האחראי ומה משמעות לקיחת האחריות?

ערן דינר, "הארץ" – "דה מרקר": למה אתה מערב את בני משפחתך בהחלטות הרות גורל כמו הרכב הממשלה בזמן מלחמה?

אבי וינברג: בעקבות מה שקרה ב-7 באוקטובר, מה אתה חושב שאתה אישית עשית לא נכון? על מה אתה, בנימין נתניהו, מתחרט?

עופר אדרת, "הארץ" – "דה מרקר": בקמפיין בחירות 2009 הבטחת למוטט את שלטון החמאס בעזה. מדוע לא עשית זאת עד כה?

טל שלו, "וואלה": מדוע אינך לוקח אחריות על המחדל הגדול אליו הובלת? האם אתה מסוגל להגיד: אני אחראי.  וגם – מה האסטרטגיה לחילוץ השבויים והחטופים בעזה? ובעיקר: האם ואיזה יוזמות הומניטריות נבחנות להצלת הילדים החטופים?

טלי חרותי סובר, "הארץ" – "דה מרקר": מי אחראי?

בירנית גורן, "זמן ישראל": האם אתה מוכן להתחייב כעת שהמהפכה המשפטית, ובכלל זה חוק הגיוס והשינוי בוועדה לבחירת שופטים, מתה ולא תחזור? מדוע עלית לשידור ביום שישי בלילה, אירוע חריג ביותר שהכניס מדינה שלמה למתח, ובסוף לא בישרת דבר חדש? למה צוות המדיה שלך מפעיל בימים אלה מספר שיא של בוטים הודיים שמרימים לך ברשתות החברתיות? למה חברים שלך, כגון יעקב ברדוגו, נטולי כל סיווג ביטחוני, מנהלים בימים אלה פגישות איתך בקריה? אתה יכול למסור בבקשה את שמות המשפחות של הנרצחים והנעדרים שלטענתך דיברת איתם קודם לנאומך ביום שישי?

חן מענית, "הארץ" – "דה מרקר": מה היעד הסופי שישראל מבקשת להשיג ויאפשר את סיום המלחמה? מה ישראל עושה כדי להחזיר את אזרחיה החטופים ולדאוג לשלומם, והאם אתה מתחייב כבר עתה כי תיקח אחריות על המחדל הנורא והפקרת תושבי הדרום ותתפטר לאחר שהמלחמה תסתיים? ואיך אתה מוודא צמצום מקסימלי של פגיעה בחפים מפשע?

הדר חורש, "הארץ" – "דה מרקר": למה אתה לא עונה לשאלות?

יעל איילון, 103FM: מדוע אינך לוקח אחריות על המחדל? מתי תתפטר?

גילי מלניצקי, תאגיד השידור הישראלי: ער?

ליאור ורוצלבסקי, חדשות 13: בדיעבד, מה היית עושה אחרת כדי למנוע את מה שקרה?

אמיר בן דוד, "זמן ישראל": אתה ראש ממשלת ישראל כמעט בכל 14 השנים האחרונות: מה מידת האחריות שלך לאסון הגדול בתולדות מדינת ישראל ולמחדלי הממשלה בימים שאחריו?

הוא כן עונה על שאלות. דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
הוא כן עונה על שאלות. דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

מוריה אסרף וולברג, חדשות 13:  אתה אמרת שאתה רוצה שיזכרו אותך בהיסטוריה של העם היהודי כ"שומר ביטחון ישראל". במשך שנים מכרת לנו שרק אתה יכול לשמור על ביטחון המדינה. אתה רוצה להתנצל בפני אזרחי ישראל ולהודות שטעית? והאם אתה מתכוון להתפטר יום לאחר המלחמה?

מיכה פרידמן, גלי-צה"ל: האם תפעל להקמת ועדת חקירה ממלכתית בעלת מנדט רחב לחקירת מלוא הנסיבות לפרוץ המלחמה – מדיניות, פוליטיות, צבאיות, ניהוליות, תפקודיות וכיוצא בזה – ותתחייב מראש למלא אחר כל מסקנותיה – המערכתיות והאישיות?

גיא סודרי, חדשות 12: ב 10.4.2023, מאה ושמונים יום לפני מתקפת החמאס, אמרת את הדברים הבאים לציבור: "עכשיו זאת המשמרת שלנו, זאת האחריות שלנו, זאת האחריות שלי, אתם כבר מכירים אותי". בהזדמנות נוספת, ב-10.5.2023 אמרת גם: "הפיתוח של יכולות מודיעיניות חדשות והפיתוח המקביל של יכולות מבצעיות חדשות, בשילוב היוזמה שלנו, מייצרים משוואה חדשה. אנחנו אומרים למחבלים ולשולחיהם: אנחנו רואים אתכם בכל מקום ואנחנו בוחרים את המקום ואת הזמן לפגוע בכם, אנחנו ולא אתם" – תגובתך?

לינוי בר גפן, גלי-צה"ל וקשת: האם בכוונתך לאחד משרדי ממשלה כעת כשהתברר שפיצולם הוא טעות קריטית שמסרבלת תיפקוד?

נדב איל, "ידיעות אחרונות" וקשת: אדוני ראש הממשלה, האירועים מתרחשים, יש הפתעה אדירה, לא ניכנס כרגע למרכיבים של המחדל הזה, אבל איך ייתכן ששעתיים אחרי תחילת הלחימה, שלוש שעות לאחר תחילת הלחימה, אין תנועה של כוחות צה"ל ענקיים, לא כוחות מיוחדים, כדי לבלום פלישה למדינת ישראל? איך ייתכן ששבע שעות וחצי אחרי תחילת האירועים לא הגיע חייל ראשון לקיבוץ נירים וגם ההגעה לבארי מתאחרת? במשך 12 שעות אנשים כלואים בביתם כאשר כל צה"ל הגדול יכול להזרים לשם 20 אלף לוחמים? איך ייתכן שאתם לא מבינים שאתם מתמודדים עם פלישה?

בר פלג, "הארץ" – "דה מרקר": איך אתה ישן בלילה? ושאלה יותר רצינית: ביום שישי אמרת ששוחחת עם משפחות הנעדרים אבל אף משפחה לא ציינה כי שוחחה עם ראש הממשלה. עם מי שוחחת? שמות בבקשה.

יואב איתיאל, "וואלה": למה לא תיקח אחריות על מחדל השבת השחורה ותודיע כבר כעת כי תתפטר בתום המלחמה?

נתניהו בכנסת, עם השבעת ממשלת החירום (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
נתניהו בכנסת, עם השבעת ממשלת החירום (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)

דן שילון: לא שמענו ממך מילה על אחריותך למחדל הגדול בתולדות המדינה. למה אתה לא לוקח אחריות ומסתלק עכשיו מחיינו?

יעל פרידסון, "הארץ" – "דה מרקר": למה לא מודיעים על תמיכה כלכלית רחבה של המדינה במפונים, במשפחות ובאנשי המילואים?

צליל אברהם, תאגיד השידור הישראלי: מה בכוונתך לעשות כדי למנוע משבר פסיכו-סוציאלי המוני? בבקשה התייחס לתקנים, משכורות, תקצוב חדרי מיון, מיטות אשפוז, אשפוזי בית, עזרה ראשונה נפשית, ילדים ונוער, חיזוק הטיפול במתמודדי הנפש הקיימים?

אור הלר, חדשות 13: האם אתה מתחרט ומתנצל על ההתעלמות מאזהרות הרמטכל וראש אמ"ן על פגיעה קשה בהרתעה הישראלית במזרח התיכון?

גל גבאי: מה עשית ביום שבת ה-7.10 מרגע שקיבל את ההודעה על המתרחש? דקה אחר דקה בבקשה.

יונתן כיתאין, "גלובס": מתי אתה מתפטר? אמרת בעבר שהיית רוצה להיזכר כ"פרוטקטור אוף יזראל". האם לאור האירועים אתה חושב שיש סיכוי שכך אכן תיזכר?

סימי ספולטר, "הארץ" – "דה מרקר": מדוע "אחים לנשק" ושאר הארגונים הם אלו שדאגו בשבוע האחרון לסיוע הבסיסי ביותר של מזון ומשחקים לתושבי אופקים, איפה המדינה?

אוריאל דסקל, "רלוונט": האם אתה חושב שהחלשת הרשות הפלסטינית וחיזוק החמאס כדי למנוע הקמת מדינה פלסטינית היתה החלטה אסטרטגית נכונה?

אבנר הופשטיין, "זמן ישראל": האם אפשר לקבוע שהרפורמה המשפטית, כלומר ההפיכה המשטרית, מתה סופית ואם כן, מדוע לא להודיע זאת?

ענת דוידוב, 103FM: אדוני רה"מ, האם לא טעית כשהעדפת את התמיכה בחמאס על פני חיזוק הרשות הפלשתינית?

יפעת ראובן, "הארץ" – "דה מרקר": האם תיקח אחריות אישית על מותם של הנרצחים ביישובי הדרום, על ההפקרה הביטחונית החמורה של אזרחים ועל ההזנחה של ערים בדרום במשך שנים שנותרו בלי מיגון ראוי וכיום הן מטווחות – ותתפטר? וגם – כיצד אתה פועל להחזיר במהרה את כל החטופים – הילדים, האנשים המבוגרים, הנשים והגברים? משרדי ממשלה לא מתפקדים, ואזרחים רבים נותרים ללא מענה – יש שזקוקים לעזרה נפשית, לסיוע רווחתי וגיבוי כלכלי – אין מי שמתכלל את המערך האזרחי כראוי. האם תפטר את מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי ותביא צוות מקצועי כדי שיוכל לסייע לאזרחים בימים קשים אלו?

אביעד גליקמן, חדשות 13: מתי אתה מתפטר? למה אדוני לא לוקח אחריות?

אסא ששון, "הארץ" – "דה מרקר": האם אתה לוקח אחריות? ואיך אתה מסביר את הקריסה של השירותים האזרחיים בזמן מלחמה, עד כדי כך שהאזרחים נכנסו בנעלי השלטון, גם בציוד צבאי (אפודים קרמיים)? לאן הולכים כספי המיסים שלנו?

משה שלונסקי, גלי-צה"ל: למה הילד שלך לא כאן?

אלמוג בן זיכרי: להלוויה של אחיך, גיבור ישראל יהונתן ז"ל, הגיעו פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית. מיצחק רבין, שמעון פרס ועד מנחם בגין. היה איחוד בעם ובפוליטיקה שלא קיים היום. האם אתה מבין את תפקידך בפילוג העם בשנים האחרונות? האם תתנהל אחרת?

עמיחי אתאלי, "ידיעות אחרונות":האם אתה מודע לכך שהמכה הקשה שחטפנו בדרום היא כאין וכאפס לעומת מה שמחכה לנו בצפון ואיך בכוונתך לנטרל את האיום הזה באופן מיידי?

דב גיל-הר, תאגיד השידור הישראלי: עזוב, ממילא אני לא מאמין לך.

האזור בו התקיימה מסיבת הנובה בעוטף עזה (צילום: יניב נדב, פלאש 90)
האזור בו התקיימה מסיבת הנובה בעוטף עזה (צילום: יניב נדב, פלאש 90)

שי ניב: אמרת בנאומך בכנסת ביום חמישי האחרון שמאז ומתמיד חזרת ואמרת על החמאס והארגונים האחרים – "לו רק יוכלו, ישמידו וירצחו כל אחד ואחת מאיתנו". אם כך הדבר, מדוע חיכית לטבח כל כך נורא כדי לפעול? והאם זו לא סיבה לקבל את האחריות ולהתפטר מיד בתום המלחמה?

ענת קם, "הארץ" – "דה מרקר": מה תאריך היעד שלך להסגת כל הכוחות מעזה?

יובל יועז, "זמן ישראל": מה משמעותו של עקרון אחריות הממשלה לחוסר המוכנות, לכשל המודיעיני ולמחדל המבצעי ביום הראשון של המלחמה? האם אחריות זו מחייבת לדעתך התפטרות כעת או מיד בסיום המלחמה?

אייל מילס, "הארץ" – "דה מרקר": במה טעית?

עמנואל אלבז, "רלוונט": שלום גב' שרה נתניהו. מדוע התנגדת להקמת ממשלת חירום, לצירוף ליברמן לקבינט וכעת לשיתוף פעולה עם צוות לשיקום העוטף, כפי שפורסם בכלי תקשורת שונים. האם את עדיין דוגלת באידיאולוגיה "שהמדינה הזאת תישרף"? הייתי שואלת את בעלך אבל אני לא יודעת עד כמה את משתפת אותו בהחלטות שלך בנוגע לקיום המדינה שלנו בעת מלחמה.

אסנת ניר, "הארץ" – "דה מרקר": איפה כשלת והאם אתה לוקח אחריות לאובדן והמחדל המודיעיני והממשלתי הגדול ביותר שהיה במדינה? מה היית עושה אחרת כדי לא להגיע למצב בו יש חשש קיומי במדינה בה שלטת כמעט שני עשורים?

רועי קייס, תאגיד השידור הישראלי: איך אתה מגדיר את המילה אחריות?

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

4 תגובות

  1. השאלה שנשכחה: " אדוני ראש הממשלה, לאור המכה המוצלחת בה הכית את כל הסמולנים מהתנועה הקיבוצית בעוטף עזה, מתי בדעתך ללמד לקח דומה גם את הסמולנים שבצפון?"

  2. רוב השאלות מבוססות כל שנאת נתניהו, ולא על המחדל. עצוב שאתם קוראים לעצמכם עיתונות. וטוב הוא עושה שלא מגיב בזמן הזה למי שחזור שנאה אליו.

  3. רוב השאלות לא מוצלחות, ומעידות על כך שהעיתונאים לא יודעים להתקיל באמת.
    הנה כמה שאלות שאני הייתי שואל: למה הצבעת בעד ההתנתקות? ולמה אחר כך אתה משקר וטוען שהצבעת בעד? למה מבקר הפנים של הליכוד, בזמן מלחמה, קורא לאנשי השמאל "בוגדים" – דבר שמהווה עבירה על חוק העונשין ("תעמולה תבוסתנית")? אם, לדעתך, השמאלנים "בוגדים" – למה אתה נותן להם נשק כדי שיגנו על המדינה? ואם הם לא – אז למה אתה מפעיל מכונת רעל שמסיתה נגדם? איך זה שבמרצ היה יו"ר מזרחי, בעבודה 3 יו"רים מזרחיים, ובליכוד אף לא אחד? למה קראת לאולמרט להתפטר ולקחת אחריות הן בעקבות כתבי האישום והן בעקבות מלחמת לבנון השנייה, ואילו אתה לא מתפטר – בעקבות כתבי אישום ומחדלים חמורים פי כמה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.
אנחנו נלחמים על האמת שאחרים מנסים להסתיר.
בשקוף אין פרסומות.
אנחנו עושים עיתונות שנלחמת על האמת שאחרים מנסים להסתיר.

מול הכוחות הגדולים שמנסים להשתיק אותנו, היום יותר מתמיד אנחנו צריכים אותך איתנו!