ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

תודה על השאלה: בואו לאתגר איתנו את המועמדים לבחירות בפרדס חנה-כרכור

לקראת סדרת ראיונות עם המועמדות והמועמדים לראשות המועצה, אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להציע שאלות בטופס אנונימי מיוחד. השאלות יעברו סינון עיתונאי וייבחרו בהתאם לנושאים עליהם הצביעו התומכים והתומכות במיזם העיתונות העצמאית לקראת הבחירות
הדפיסו את הכתבה

עיתונות חופשית ואמיצה במימון ציבורי יכולה להשפיע, גם בעיר שלך!

רוצים שנצליח לעשות זאת בכל עיר, כל השנה? הכניסו כאן מייל, כך נדע שאתם איתנו:

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות ועתיד היישוב לחמש השנים הקרובות עומד על הפרק. בזכות תושבי ותושבות פרדס חנה-כרכור, שתמכו במיזם המקומי, המועצה נבחרה לעמוד במוקד הסיקור של "שקוף" לקראת הבחירות. בלב הסיקור נקיים סדרה של ראיונות עם המתמודדים והמתמודדות שמבקשים להנהיג את המועצה בחצי עשור הקרוב ורואים עצמם מתאימים לעמוד בראש המועצה. אנחנו מזמינים את הציבור לקחת חלק, ולהציע שאלות.

יש לציין בטופס האם השאלה מופנית למועמד או מועמדת ספציפייים או לכולם. שימו לב, הריאיונות יערכו רק עם הממתמודדים לראשות המועצה, ולא לרשימות. כדי להקל על התהליך, הוספנו אפשרות לצרף מסמכים, דוגמת פרוטוקולים, הקלטות או מכתבים, שיהוו בסיס לשאלה. אנחנו לא מתחייבים לשאול את כל השאלות, אבל בהחלט נקרא את כולן ונבחר בקפידה.

כמה מילים על המיזם המקומי של העיתונות העצמאית

בחודשים הקרובים נסקר את הבחירות המקומיות בשני יישובים, פרדס חנה-כרכור ורחובות, במסגרת פרויקט ניסיוני משותף של "שקוף", "העין השביעית" ו"המקום הכי חם בגיהנום". נעקוב אחרי המאבקים בין הרשימות, הסוגיות המעסיקות את התושבים והתייחסות המועמדים לראשות העיר לנושאים המרכזיים שעומדים על הפרק. "שקוף" מזמינה אתכם ואתכן להתלוות אלינו למסע, ולקבל מידע אמין ומקיף על המתרחש בשתי הזירות המוניציפליות הנבחרות.

איך עוקבים אחרי הכתבות? בלינק הזה תוכלו להירשם לקבוצת וואטסאפ בה יישלחו כל הכתבות של פרדס חנה-כרכור, קבוצת טלגרם ועדכון מייל יומי.

המיזם הוא תולדה של רעיון חדש: עיתונות מקומית בתמיכת התושבים והתושבות ולמענם בלבד. הצענו סיקור ממוקד לתקופת הבחירות, לערים הראשונות שתושביהן יצליחו לגייס את הסכום הדרוש. רחובות ופרדס חנה-כרכור הצליחו תוך זמן קצר ונדהמנו מגל אדיר של תמיכות והתעניינות מכל רחבי הארץ.

אבל, עיתונות הרי לא נגמרת בבחירות. אם תרצו שנגייס כתב או כתבת במשרה מלאה ליישוב שלכם, גם אחרי הקלפי – השאירו פה פרטים. הערים שיאספו בחודשים הקרובים הכי הרבה תושבים ותושבות, שיצהירו כי ישתתפו, בסכום חודשי לבחירתם, יקבלו עדיפות עם התקדמות המיזם.

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

עיתונות חופשית ואמיצה במימון ציבורי יכולה להשפיע, גם בעיר שלך! 

רוצים שנצליח לעשות זאת בכל עיר, כל השנה?

מאת יעל געתון

יעל געתון
כתבת סביבה. יעל געתון החלה את דרכה העיתונאית בעיתון העיר תל אביב, שם שימשה ככתבת חינוך עד לסגירתו בשנת 2010. בהמשך עבדה בחדשות המקומיות בטלוויזיה וסיקרה את אזור העמקים בצפון עד לשנת 2014. בשנת 2015 החלה לעבוד בוואלה!News במשך כחמש שנים, בשורה של תפקידים, בהם עורכת חדשות, כתבת מגזין וכתבת תרבות וצרכנות.

תגובה אחת

  1. כרוכבת אפנים, וכאחת שסובלת מבורות, וברכות ביוב שקועות ורשתות מי נגר מפוררים ושקועים בכבישים (שבגללם גם היתה לי תאונה רצינית)
    הלכתי ברגל ובדקתי את שביל האפניים בכל דרך הבנים, הוא לא רציף ומזעזע מכל בחינה אפשרית והייתי אומרת שקשה לדרוש מרוכב אפניים שיסע, לפי החוק, על שביל זה. בלית ברירה נסיעה על הכביש מסוכנת עוד יותר בגלל הבורות. לא ברור מה מסוכן יותר. כשמדברים על כבישים צריך לדבר גם על התחזוקה שלהם. יש אגף כזה במועצה? מבקשת ממי שיבחר לדאוג לפני הכבישים ומדרכות האפניים בדחיפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה יהיה עם ההבטחות של הפוליטיקאים אחרי שהקלפיות ייסגרו?

אנחנו רוצים להציב עיתונאי/ת במשרה מלאה בפרדס חנה כרכור! 🤩

אבל כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים לדעת שאתם איתנו.

אנחנו נלחמים על האמת שאחרים מנסים להסתיר.
בשקוף אין פרסומות.
אנחנו עושים עיתונות שנלחמת על האמת שאחרים מנסים להסתיר.

מול הכוחות הגדולים שמנסים להשתיק אותנו, היום יותר מתמיד אנחנו צריכים אותך איתנו!