ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוקטובר ב10, 2024

  • כנסת ·

"החלק החוקתי פחות מעניין" – בקואליציה דוהרים לאשר את חוק גירוש משפחות מחבלים

יוזמי הצעת החוק ויו"ר הוועדה האשימו בדיון השבוע את אנשי משרד המשפטים בשבירת כלים - ושברו אותם בעצמם • בשלב מסוים בדיון רמז ח"כ רביבו כי לאנשי המשרד יש חלק בטבח 7 באוקטובר • כעת ינסו היוזמים לקדם לקריאה שנייה ושלישית את הנוסח המקורי והדרקוני של ההצעה שתיתן לשר הפנים את הסמכות לגרש בני משפחות של מבצעי מעשי טרור • ולאן נעלמה האופוזיציה?
  • כתבות ·

חשיפה: מפעל נשר הפר את חובתו, סילמן ומשרדה נתנו יד חופשית

הישג ציבורי שהתקבל במאבק ציבורי על היתר הפליטה של המפעל - עלול להתבטל בקרוב בחסות השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן. שנתיים חלפו מאז נדרש המפעל, בבעלות איל התקשורת לן בלווטניק, להתקין מערכת טכנולוגית שתאפשר פיקוח על פליטת מתכות כבדות. כעת מתברר: המפעל לא התקין, המשרד לא אכף - והסעיף החשוב עלול להתבטל
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,854 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.