ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ספטמבר ב30, 2024

  • כתבות ·

חצר פנימית שהופכת לבריכה והומלסים שמתכננים את השטח הציבורי: כך נערכים בקופנהגן למשבר האקלים

רוב תושבי בירת דנמרק מודאגים ממשבר האקלים, שמאיים על עירם בעליית מפלס המים ובהצפות בעלות פוטנציאל נזק ענק. האדריכלית והמתכננת איריס קשמן, חקרה את הדרך שבה הצליחו בעיר לשזור ביחד את ההתמודדות עם אירוע קיצון אקלימיים לצד פיתוח מערכות עירוניות שנועדו להטיב עם כל התושבים גם בימי שגרה. "בדנמרק מבינים ששינויי אקלים הם חלק בלתי נפרד ממרקם החיים"
  • כתבות ·

מיהו הגורם האנונימי שמדליף מישיבות הקבינט?

חשיפת "העין השביעית": רה"מ בנימין נתניהו מדליף באופן שיטתי מישיבות הקבינט הביטחוני ודורש מהעיתונאים לטשטש את מקור המידע • אחת ההדלפות: יום לפני שתקף את הצנזור וקרא לבדוק בפוליגרף את השרים
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,854 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.