ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ספטמבר ב12, 2024

  • כנסת ·

חרף מאמצי האופוזיציה: ההצעה נגד עובדי הוראה תומכי טרור מתקדמת

ועדת הכנסת אישרה להחזיר לוועדת החינוך את החוק השנוי במחלוקת שיאפשר פיטורי עובדי הוראה שיביעו הזדהות עם מעשה טרור ושלילת תקציבים ממוסדות חינוך • ח"כ גלעד קריב ל"שקוף" על יוזם החוק עמית הלוי: "פועל במכוון בניגוד לעמדת השב"כ"
  • כנסת ·

יותר מחודש אחרי הפריצה לבסיסים: דממה בוועדת האתיקה 

יו"ר הוועדה משה רוט לשאלות "שקוף": "דיוני הוועדה חסויים, לא נתייחס לתיק מסוים" • הוועדה לא התכנסה שוב מאז הדיון שהתקיים שבוע וחצי אחרי שחברי הכנסת ניסים ואטורי וצבי סוכות השתתפו בפריצות לבסיסי צה"ל בשדה תימן ובבית ליד • גם באותו דיון כלל לא בטוח שנידונו המקרים החמורים, לאור העובדה שעל שולחן הוועדה הצטברו על פי ההערכות יותר ממאה תלונות
  • סביבה ·

3.3 מיליארד שקל בשנה: תג מחיר חדש לזיהום מתחנת הכוח בחדרה

המשרד להגנת הסביבה מעריך את עלויות הזיהום מתחנת הכוח של חברת החשמל, שעדיין מבוססת על פחם, בלא פחות מ-3.3 מיליארד שקל בשנה. בין הרשויות שתושביהן סובלים מכמות הזיהום הגדולה ביותר: רמלה, חיפה, אשדוד ומועצה אזורית תמר. מחיר הזיהום - כל המספרים
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,844 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.