ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: יולי ב18, 2024

  • כנסת ·

"הכי נמוך בכנסת": בן גביר כינה ח"כים מחבלים, מילביצקי הסתער באלימות

חרף תקנון הכנסת המאפשר זאת, סגן יו"ר הכנסת משה רוט מיהדות התורה לא הוריד את בן גביר מהדוכן על השימוש במילה הקשה • הח"כ מהליכוד הסתער באלימות על הח"כים הערבים, ונבלם ע"י הסדרנים • ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית: "אנחנו, נציגי הציבור, חייבים להוריד את מפלס השפה המכוערת, תעצרו את זה. מישהו לא יבין אותנו נכון ויעשה מעשה שלא ייעשה"
  • כתבות ·

סילמן השיקה ועדת שרים סביבתית בקול תרועה – אך לא כינסה אותה מעולם

"אנו מובילים לעבודה משותפת במסגרת ועדת שרים לענייני סביבה ואקלים, שתייצר מסגרת שתוכל לגשר על פערים בין המשרדים", הכריזה בחגיגיות השרה להגנת הסביבה בחודש אפריל אשתקד. אלא שמאז הוועדה כלל לא התכנסה, בצל העובדה שרבים ממשרדי הממשלה לא הציגו תכנית היערכות למשבר האקלים כפי שנדרשו. מלשכת השרה לא השיבו לפניית "שקוף"
  • כנסת ·

"הסכמה חסרת תקדים": ועדת חוקה אישרה את ביטול חוק החילופים 

הוועדה בראשות שמחה רוטמן אישרה לקריאה ראשונה את ההצעה לתקן את חוק יסוד הממשלה • היו"ר התייחס לעמדותיו בנושא יחסי הכוחות בין הרשות השופטת למחוקקת: "מי שמתאים לתקן את טעויות הכנסת זו הכנסת" • אפרת רייטן על תמימות הדעים בדיון: "אם נידרש להחזיר את החוק - יהיה לכולנו קשה להסביר את זה"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,858 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.