ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אפריל ב18, 2024

עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
  • כתבות ·

הכל פוליטי: הגרסאות הסותרות בין ראש העיר הליכודי לעידית סילמן

לשרה להגנת הסביבה היה חשוב לבקר לאחרונה עם הפמלייה של משרדה במפעל המזהם "נשר" - כשלסיור הצטרף ראש עיריית רמלה, איש ליכוד ותיק. בעוד היא טוענת שהגיע מיוזמתו - ברמלה מספרים כי ראש לשכתה הפוליטית של השרה היא ששיגרה אליו הזמנה. וגם: שבוע מיומנה של סילמן, שלשכתה הסתירה עד לאחרונה, משקף רצף פגישות עמוס בחיזוק קשרים בציונות הדתית ביהודה ושומרון ופעילי ליכוד בולטים
  • כנסת ·

"ניצול המצב לשינוי סדרי עולם": שורת חוקי חירום שעברו בחטף פוגעים בזכויות אדם וחירויות הפרט

שורה של חוקים שאושרו בכנסת מאז פרוץ המלחמה נועדו על פניו לצורכי המלחמה ושעת החירום, אך בפועל עלולים להוביל להשלכות ארוכות טווח ולפגיעה בזכויות כמו חופש הביטוי והזכות לפרטיות • שר המשפטים לשעבר דן מרידור ל"שקוף": "יש שינוי ערכים עמוק בחברה הישראלית" • אלה החוקים הבעייתיים, ומה צפוי בכנס הבא במשכן?
  • כנסת ·

יומן נתניהו: פגישות רבות מושחרות, אחרות כלל לא נרשמו, מידע שהיה בעבר גלוי – צונזר

רה"מ נתניהו ממשיך להילחם בחוק חופש המידע: רק לאחר עוד מאבק משפטי פירסם, באיחור, את יומנו לשנת 2023 • בניגוד להוראת ביהמ"ש - נתניהו ממשיך להסתיר את הזמן שהוא מקדיש לעיסוק בהסתבכויותיו הפליליות • כעת הוא מסתיר גם את פגישותיו עם עיתונאים ואנשי תקשורת
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.