ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב25, 2024

  • כתבות ·

אביעד סיני: "השתיקו אותי. אני לא מוכן להיות חותמת גומי"

על תפקוד המועצה ("אני לא מאלה שמאמין שהעובדים גרועים", חיבורים פוליטיים ("לא פוסל אף אחד") והדבר הראשון שיעשה אם ייבחר ("תחבורה ציבורית ובית ספר תיכון"). אביעד סיני, מתמודד לראשות פרדס חנה כרכור, בראיון מעמיק ל"שקוף"
  • מקומי ·

"מנסים להחזיר את פרדס חנה לפלגנות ושיסוי": ראשת המועצה הגר פרי יגור בריאיון אישי

על תחום התכנון ("גנזתי תוכניות גרועות בזכות קשריי הפוליטיים"), העיכוב בהקמת תחנות אוטובוס ("לא הצלחנו לעמוד בזמנים, זה יקרה השנה") שכונת עומרים ("היזמים פיזרו פרוספקטים יפים לתושבים") והחיבור עם ש"ס והציונות הדתית ("כל אחד מוותר קצת, זו טיבה של קואליציה"). הגר פרי יגור, המועמדת לכהונה נוספת כראשת מועצה, ישבה לראיון עם "שקוף"
  • כתבות ·

אלדד בר כוכבא: "אחליף את כל הצוות הבכיר במועצה. מה שקורה שם היום זה סאלח שבתי"

תחבורה ציבורית ("לא בשבת, אבל כן שאטלים לרכבת"), הקשר עם יזמים ("תרמו כי אני יודע לפשט תהליכים"), דעתו על ראשי האגפים במועצה ("לאנשים שם אין יכולת") וקריצות לחיבורים עתידיים ("יש הרבה ממשקים ביני ובין כגן"). המועמד לראשות פרדס חנה-כרכור, אלדד בר כוכבא, ישב לראיון מעמיק עם "שקוף"
  • כתבות ·

"בפוליטיקה צריך לעשות מהלכים נועזים": יוני חכימי ואייל כגן על האיחוד והשאיפות לעתיד

על כשלון החיבור עם אביעד סיני ("לא יכולנו לתת לו הבטחה לסגנות"), הפיטורים של כגן על ידי ראשת המועצה ("לא נתנה לי לעבוד מהרגע הראשון"), האתגרים בחינוך ("צמצום פערים בשכונות המערביות") ואיך אפשר להגדיל את התקציב (מרכזי תעשייה וקולות קוראים). יוני חכימי, מתמודד לראשות המועצה ואייל כגן, שותפו, ישבו לראיון עם "שקוף"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.