ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב21, 2024

  • כנסת ·

לגיטימי או לא ראוי? ח"כ אלי דלל העלה סטורי עם שבחים לטיקטוק

ביקור של חבר הכנסת במשרדי החברה הסינית לווה בפוסט וסרטון מחמיאים. זאת, כשברקע גוברת הביקורת על הפלטפורמה שמתקשה להתמודד עם העלייה הגואה בתכנים אנטישמיים. בייעוץ המשפטי של הכנסת מודים שדלל לא פנה אליהם, מסרבים להתייחס למקרה הספציפי, אך מדגישים: "חל איסור על חבר כנסת לקדם גורמים עסקיים ומסחריים". מלשכתו של דלל נמסר כי הוא "יבקר ויסייע בכל מקום אשר ימצא לנכון להגן על ילדי ישראל"
  • כתבות ·

ביקורת על תכנית מזרח העיר בפאנל סביבתי ברחובות: "ייקח שנים לתקן את הנזק"

מתן דיל טען כי מספר יחידות הדיור בתכנית מזרח העיר הכפיל עצמו בלי בקרה: "זו תכנית שערורייתית". יניב מרקוביץ על פארק הדרים: "פרויקט כלכלי שעבר אישור דירקטוריון". זהר בלום קרא לאמץ את תכנית האב לתחבורה ציבורית "אתמול". ראש העיר רחמים מלול לא טרח להגיע
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.