ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב22, 2024

השרה לקידום מעמד האישה
  • כתבות ·

הפיקוח הרופף של הרשות המחוקקת: אלה משרדי הממשלה שלא מדווחים לכנסת

בדיקת "שקוף": עיון במאגר הדיווחים של הכנסת חושף כי משרדי ממשלה רבים אינם מחוייבים לדווח לוועדות הכנסת על פעילות כלשהי. בין המשרדים שלא דיווחו כלל: המודיעין, ההסברה והמורשת • אך גם משרדים שמחוייבים בדיווח לא עושים זאת כנדרש. המאחר הגדול: משרד הביטחון, עם 41 דיווחים חסרים • לאחרונה שלחה התנועה לאיכות השלטון הצעות אופרטיביות לחיזוק הפיקוח והבקרה על הממשלה
  • כתבות ·

תעמולה אסורה: מועמד לבחירות תלה כרזה בחאן יונס והתראיין במדים

קצין במילואים שרץ לראשות מועצה התראיין במדים לערוץ 12, כשברקע שלט הקמפיין שלו. בדובר צה"ל התחרטו על שאפשרו לחיילים להתראיין: "הכתבה אושרה - אך לאחר בדיקה עולה כי הראיון מנוגד לפקודות האוסרות תעמולת בחירות בצבא"
  • כתבות ·

בניגוד לנוהל: משרדי הממשלה שלא משקיפים את הכספים שמגיעים לגופים פרטיים

משרד התפוצות, משרד המורשת והמשרד לענייני ירושלים ומסורת ישראל לא מדווחים על התקשרויות עם ספקים • עתירה של התנועה לחופש המידע חשפה עוד טפח מהכאוס הפוליטי שמשפיע גם על היחידה הממשלתית לחופש המידע
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.