ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב21, 2024

  • כנסת ·

סיוע למשפחות חטופים ופוליגרף לחברי קבינט: החוקים שהונחו על שולחן הכנסת

הצעות החוק הפרטיות ממשיכות להיערם • מהצעת החוק הנפיצה של הח"כ מיש עתיד שנועדה למנוע הדלפות מישיבות הקבינט, דרך ההצעה להתחשב במועדי הרמדאן בקביעת מועד הבחירות לרשויות המקומיות, ועד החוק החוק שנועד להכריח את יש עתיד לקיים פריימריז - אבל לא את ש"ס למשל
  • כתבות ·

פרדס חנה החליפה את הישיבות בכינוסי חירום חסויים

במשך חמישה חודשים המועצה לא כינסה ישיבה שגרתית - במקום זאת, זימנה כינוסי חירום לעדכונים ביטחוניים, שהפרוטוקולים שלהם לא שקופים לציבור. חבר המועצה אביעד סיני מתח ביקורת: "אפילו אני ששירתתי בעזה יכולתי להגיע לישיבות לו היו מתקיימות". תגובת המועצה: "דיוני החירום התכנסו אחת לשבועיים ונפתחו בנוכחות המליאה"
  • כנסת ·

מעקב שקוף: ח"כ דנינו ממשיך לשתק את ועדת המשנה החשובה

גם אחרי הטבח, ועדת המשנה למוכנות וביטחון שוטף אינה מכונסת. לאחרונה נחשף ב"שקוף" שהוועדה לא כונסה מאז שח"כ שלום דנינו מהליכוד מונה ליו"ר, לפני שנה. כעת עולה השאלה: מדוע יו"ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין לא פועל מיידית להפעלת הוועדה?
  • כתבות ·

הבחירות ישנו את המצב? ברחובות רק חמש מתוך 25 חברי מועצה הן נשים

אין אף אישה המועמדת לראשות העיר • ארבע הרשימות החרדיות נטולות נשים, אך כמעט בכל יתר המפלגות מופיעות שתי מועמדות בחמישייה הראשונה • איטל בציר אלשיך, היחידה העומדת בראש רשימה: "הישיבות מתנהלות כמו זירת אגרוף, לא פלא שנשים נמנעות"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,909 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.