ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב18, 2024

"יש שני חטופים שלא שמעתם עליהם": ראיון עם מי שעוקב אחריהם

בעוד המספר 1,400 הרוגים באירועי ה-7 באוקטובר מהדהד, החליט ד"ר יובל הרפז לבדוק את הנתונים. בעבודת נמלים מדוקדקת בנה מאגר שכולל את מספר הנרצחים, אזרחים וחיילים, וגם את מספר החטופים, אלו שחיים ואלו שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס. בדרך גילה שהמספר המדוייק עומד על 1,161 נרצחים, שישנם שני חטופים שלא פורסם שמם, וגם גרם לצה"ל לתקן את מספר החללים הרשמי. "ככה נראית הטראומה שלנו", הוא מסביר את הצלילה המתמשכת לנתונים
  • כתבות ·

נדנדות נעקרו מגני שעשועים עקב ונדליזם – המועצה לא התקינה חדשות מאז הקיץ 

במספר גינות בשכונות חלומות כרכור ויובלים בפרדס חנה, נעדרות נדנדות ממתקניהן מספר חודשים. תושבים טוענים כי המצב כך מתחילת הקיץ לפחות. תגובת המועצה: "חלק מהגנים חוו ונדליזם, הנושא בטיפול"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,892 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.