ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב16, 2024

  • כתבות ·

באיחור ניכר: שב"כ דיווח על מספר הנרצחים מאז 7 באוקטובר

דוח סיכום שנתי הציג לראשונה נתונים רשמיים על קורבנות הטבח והמלחמה. לפי השב"כ, מאז 7 באוקטובר ועד סוף 2023, מספר הנרצחים עמד על 1,438 – 860 מהם אזרחים • עד כה, הנתונים המספריים התבססו על הערכות, שעמדו על כ-1,360 נרצחים. בהיעדר פירוט נוסף, קשה להסביר את הפער
  • כתבות ·

מדוע רכז חוג לילדים ברבע משרה מרוויח יותר ממנכ"ל המתנ"ס?

במתנ"ס פרדס חנה מועסק "רכז חוג" אנונימי ברבע משרה שמגיע ליותר מ-19 אלף שקל בחודש. יו"ר הדירקטוריון יואב חפר סירב בשיחה עם "שקוף" לחשוף את זהותו, וטען כי "השכר נקבע דרך האחוזים מההכנסות - מדובר בחוג ילדים מאוד מצליח ופופולרי"
  • כתבות ·

שקיפות בבחירות המקומיות? משרד הפנים הבטיח – אבל לא הבטיח לקיים

אחרי הבחירות המקומיות ב-2018, "שקוף" קיבל מהמשרד הבטחה לפרסם את הזיקה הכלכלית של המועמדים השונים למפלגות ארציות • כעת, המשרד בראשות משה ארבל מבקש להתחמק ואומר: ניתן ללמוד על קשרים בין מפלגות לפי הפתקים בקלפי • אלא שנכון להיום, אין הנחייה בנושא ומועמדים שרוצים להצניע קשר למפלגה שמממנת אותם יכולים להישאר בצללים
  • כתבות ·

כמה עלה לנו המשרד שהשרה בראשו הגדירה כ"בזבוז כספי ציבור"?

במענה לבקשת חופש מידע נחשף ייעודם של כ-500 אלף שקלים בלבד, מתוך סכום של כ-7 מיליון שיצאו בשנת 2023 מתקציב משרד ההסברה - השאר נותר באפלה • במשרד המיותר של גלית דיסטל-אטבריאן הוציאו עשרות אלפי שקלים על כיבוד, חניות ושירותי הדפסה (רכישת מדפסת למשרד לא התבצעה)
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,913 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.