ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב4, 2024

  • כנסת ·

פנייה לוועדת האתיקה: פרסמו כללים לחסימת אזרחים בחשבונות הח"כים ברשת

התנועה לאיכות השלטון פנתה לחברי הוועדה ולייעוץ המשפטי של הכנסת בבקשה שיגבשו הנחיות ברורות בעניין חסימות משתמשים ברשתות החברתיות של נבחרי ציבור. משרד המשפטים ל"שקוף": עבודת מטה בנושא עתידה להסתיים בחודשים הקרובים
  • כתבות ·

המשרד להתיישבות ומשימות לאומיות פרסם נוהל התנהלות מול לוביסטים

מתשובה לשאלת עמותת "הצלחה" עולה כי המשרד בראשות אורית סטרוק פרסם ביוני נוהל שקיפות בעבודה עם שדלנים. מדובר במשרד השישי לעשות זאת - מגמה שהלכה וצברה תאוצה ב-2023, בעקבות המלצה ששלח המשנה ליועמ"שית • ומי הוחרג מהנוהל במשרד? מעקב "שקוף"
  • כתבות ·

פגישה של שעה, בלי נושאים אזרחיים: כך פועלת מינהלת אופק צפוני

רק כשלושה שבועות לאחר שהוקמה החלה מנהלת אופק צפוני לקיים פגישות קצרות עם ראשי הרשויות בצפון. למרות הצורך הדחוף לסייע לתושבים, המנהלת עוסקת רק בנושאים ביטחוניים. בינתיים ראש מועצת מטולה הודיע כי הוא מסרב לפגוש את נציגה. "זה לא הזמן למפות תשתיות ונזקים, צריך לדאוג למפונים", הם אומרים
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,913 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.