ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: נובמבר ב22, 2023

  • כתבות ·

מחדלי המיגון ששלחו את תושבי גשר הזיו לחפש פתרונות בעצמם

חמש שנים אחרי ההכרזה על התוכנית השאפתנית למיגון הצפון, פיקוד העורף נמצא רק בתחילתו של השלב הראשון. הבטחות פוזרו לתקציבי ענק ובפועל התושבים שוב מופקרים. כך מצאו את עצמם תושבי גשר הזיו, קיבוץ הממוקם כחמישה קילומטר מגבול הצפון, בלי ממ"דים ועם מקלטים לא תקינים, נאלצים לחפש לעצמם פתרונות מגורים חלופיים
  • כנסת ·

בעיתוי נפיץ: הצעת החוק שנועדה ליישב מחדש את הרצועה

ח"כ עמית הלוי מהליכוד הגיש יחד עם 11 ח"כים נוספים מהימין את ההצעה, שמבטאת אג'נדה לפיה רצועת עזה היא חלק מישראל השלמה • ההצעה נועדה לתקן את חוק ההתנתקות, שנטען לגביו כי הוא "אוסר על כניסת יהודים" לעזה, אף שהתנועה ברצועה אסורה לישראלים בכלל - יהודים ומוסלמים כאחד • לשכת ראש הממשלה: "הצעת החוק אינה על הפרק"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.