ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוקטובר ב30, 2023

  • כתבות ·

נתניהו ממשיך להסתיר את יומניו

לשכת ראש הממשלה לא מגיבה לבקשות חופש מידע לחשיפת היומנים, בניגוד לחוק ולמרות שבית המשפט כבר פסק בעבר שעל נתניהו לחשוף את יומניו לציבור
ההרס בקיבוץ בארי בעוטף עזה אחרי הטבח (צילום: אדי ישראל, פלאש 90)
  • כנסת ·

הצעת חוק צריכת תכני טרור: "אין כמותו באף מדינה דמוקרטית"

הצעת חוק שלפיה צריכה ממושכת של תכני טרור של חמאס ודאע"ש תיחשב עבירה פלילית, מגיעה לדיון בוועדת חוקה. בעוד מנסחי ההצעה טוענים כי היא תמנע תהליך של "שטיפת מוח עצמית", מתנגדיה אומרים כי החוק נועד להכשיר את כלי המעקב שיש בידי שב"כ ושהוא עלול לפגוע באוכלוסיות נורמטיביות. "אין חולק על הצורך להיאבק ולסכל טרור, אך האמצעי שמוצע מרחיק לכת"
שאלות רבות נותרו ללא מענה. נתניהו במסיבת העיתונאים 28.10.23 (צילום: דנה קופל, פלאש 90)
  • כתבות ·

מה הייתם שואלים את ראש הממשלה?

גם אחרי שהתייצב, לראשונה מתחילת המלחמה, וענה לשאלות עיתונאים, שאלות רבות נותרו ללא מענה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו • שאלנו את קהילת תומכי "שקוף": מהם הנושאים שעדיין מחכים למוצא פיו?
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.