ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ספטמבר ב19, 2023

  • כתבות ·

לאחר פניית "שקוף": ראשת המועצה דיווחה למבקר על הלוואה של 200 אלף שקל 

רשימתה של הגר פרי יגור קיבלה את ההלוואה כבר בתחילת החודש, אך לא דיווחה עליה במועד שקבע המבקר. מדובר בעדכון ראשון מאז החלה להריץ את הקמפיין. במטה השיבו כי "ההלוואה משוקפת באתר מבקר המדינה"
  • כללי ·

למרות ההתחייבות: המשרד להגנת הסביבה לא הציג חלופות לביטול המס על החד פעמי

השרה סילמן אמנם התנגדה לביטול המס על הכלים החד פעמיים והבטיחה להציג חלופות שיסייעו לצמצום צריכת הפלסטיק בתוך חצי שנה, אך המועד חלף מזמן ועד כה לא הוצגו כאלה. המשרד להגנת הסביבה: "נציג תוכנית אופרטיבית בסיום שיח עם גורמי מקצוע"
  • כתבות ·

בפרדס חנה, יש מי שמפחדים שריבוי המועמדים ישרוף להם את הקול 

שלושת המועמדים הליברלים בפרדס חנה-כרכור רצים בנפרד לראשות המועצה. משלחת תושבים הגיעה במוצאי ראש השנה לבתיהם: "הקולות מתפצלים וזה כואב לנו" • ברקע, חודשים של מתיחות פוליטית, הצתות של דגלי גאווה וביטולים של הקרנות סרטים • חכימי: "לא ארפה עד שיהיה איחוד" • סיני: "חשוב שהחיבור יהיה אחראי" • אייל כגן לא מסר תגובה
  • כתבות ·

תודה על השאלה: בואו לאתגר איתנו את המועמדים לבחירות בפרדס חנה-כרכור

לקראת סדרת ראיונות עם המועמדות והמועמדים לראשות המועצה, אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להציע שאלות בטופס אנונימי מיוחד. השאלות יעברו סינון עיתונאי וייבחרו בהתאם לנושאים עליהם הצביעו התומכים והתומכות במיזם העיתונות העצמאית לקראת הבחירות
  • מקומי ·

תודה על השאלה: בואו לאתגר איתנו את המועמדים לבחירות ברחובות

לקראת סדרת ראיונות עם המועמדים לראשות העיר, אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להציע שאלות בטופס אנונימי מיוחד. השאלות יעברו סינון עיתונאי וייבחרו בהתאם לנושאים עליהם הצביעו התומכים והתומכות במיזם העיתונות העצמאית לקראת הבחירות
  • כתבות ·

ניצנים של שינוי: כשליש ממשרדי הממשלה פועלים לאסדרת פעילות לוביסטים

אחרי שארבעה משרדי ממשלה כבר פרסמו נהלים להתנהלות מול לוביסטים, בדיקת "שקוף" ועמותת "הצלחה" מעלה כי תשעה משרדים נוספים עתידים להצטרף, בהם משרדי המשפטים, הבריאות והמשרד לביטחון פנים. הנהלים, שנשענים על המלצת המשנה ליועמ"שית, עשויים לפתוח את הדלת לחקיקה בנושא. מעקב "שקוף"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.