ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוגוסט ב2, 2023

  • כתבות ·

צעד חריג: בשל הזיהום, המדינה מאיימת להשבית חלקים מ"נשר" בצו מנהלי

לאחר קנס של שישה מיליון שקלים בשנה שעברה - המשרד להגנת הסביבה מחריף את האכיפה מול המפעל ברמלה. אם ההנהלה בראשות היו"ר אלדד בן משה לא תגיש תכנית להפחתת זיהום האוויר, ישקלו בין היתר הליך פלילי או סגירת מתקנים. בין הסעיפים: שתי תקלות שהתגלו למשרד מפרסומי "שקוף". תושבי רמלה: "המלחמה לא נגמרה, אבל המאמץ הוכיח את עצמו"
  • כללי ·

בקשה מהעליון: להעביר בשידור חי הדיון בעתירות הסבירות והוועדה לבחירת שופטים

"העין השביעית", "שקוף" ו"המקום הכי חם בגיהנום" פנו לביהמ"ש בבקשה לשדר את הדיונים בעתירה נגד ביטול עילת הסבירות ובעתירה לכינוס הוועדה לבחירת שופטים • "העתירות עוסקות בליבת הנושאים הנמצאים על סדר היום הציבורי"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.