ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: יולי ב23, 2023

מנכ"ל שיבא לשעבר פרופ' זאב רוטשטיין (צילום: פלאש 90)
  • כללי ·

מנכ"ל שיבא לשעבר: ההודעה על מצב נתניהו פגעה באמינות בית החולים

פרופ' זאב רוטשטיין, מתח ביקורת קשה על התנהלות ביה"ח שהודיע לפני כשבוע כי סיבת אשפוזו הייתה התייבשות, ואילו אמש הושתל בלבו קוצב. לטענתו יתכן שאנשי שיבא לא שיקרו בהודעה הראשונה על ההליך הרפואי, אך לא סיפרו את הכול: "בעדות בבית המשפט אנחנו לא רק נתבעים לומר את אמת אלא נשבעים להגיד את כל האמת"
  • כתבות ·

לא בקבינט ולא בכנסת: הקואליציה נמנעת מדיון במצב הביטחוני

כ-1,142 אנשי מילואים בחיל האוויר הודיעו על השהיית התנדבותם, ובצל המתיחות בגבול הצפון, כשירותו המבצעית של צה"ל מוטלת בספק. למרות זאת, נראה שלשרי הקבינט וליו"ר ועדת החוץ והביטחון אדלשטיין חומרת המצב לא משמעותית מספיק כדי לדון בהשלכות. שליש מחברי הוועדה פנו בדרישה דחופה לכנס אותה בהקדם, אך לא נענו. כלל שרי הקבינט סרבו להשיב לשאלת "שקוף" אם ביקשו לכנס ישיבה בנושא
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,904 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.