ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: יוני ב14, 2023

  • כתבות ·

מצלמות מעקב ברחוב: מה המחיר שעלול לגבות המאבק בפשיעה? 

המשטרה מבקשת להסדיר בחקיקה שימוש במצלמות מתקדמות שיעקבו אחרי אזרחים ומודה שהיא "ערה לכך שמערכות הצילום יפגעו לאנשים בפרטיות" • בזמן שהעבריינים משתמשים כבר בטכנולוגיות מתקדמות, ומול החשש מאיסוף ושמירת מידע אקראי על אזרחים תמימים, יש שאלה אחת קשה שאנחנו נדרשים לשאול את עצמנו
  • כתבות ·

בדרך לתביעה ייצוגית: תושבי דרום ת"א נגד נצבא וחברות האוטובוסים

תושבי השכונה הסמוכה לתחנה המרכזית יצאו בקמפיין גיוס המונים לצורך תביעה ייצוגית נגד חברת נצבא המפעילה את התחנה וחברות האוטובוסים הפועלות בה, על נזקי זיהום האוויר והנזקים הבריאותיים שנגרמו להם. בתביעה דומה בירושלים זכו התובעים לפיצויים בגובה 12 מיליון שקל. תושב השכונה: "נגמרו הזמנים בהם חברות ענק דרכו על האזרחים"
  • כתבות ·

עבור נתניהו קיים בישראל רק ערוץ אחד

נתוני "יפעת": ראש הממשלה הקדיש לכלי תקשורת מעבר לים 457 דקות שידור • ובישראל: ערוצי הטלוויזיה המרכזיים קיבלו מנתניהו שתי דקות וקצת בשבעה חודשים, ערוץ 14 דל הרייטינג - 196 דקות שידור. זו לא טעות - זו מדיניות
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,908 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.