ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: יוני ב5, 2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
  • כתבות ·

הישג לציבור מול המונופולים: רשות הרגולציה תחויב לדווח על פגישות עם גורמים ריכוזיים 

נוהל הדיווח הסופי של הרשות החדשה חושף ניצחון למאבק בהובלת "שקוף" ולובי 99, כשפגישות עם לוביסטים רשומים, מונופולים וחברות ריכוזיות יחויבו בדיווח. עם זאת, בניגוד לטיוטה שהוצגה, תמצית הדיון לא תפורסם לאף פגישה. בנוסף, הנוהל הסופי מותיר פתח למכוני מחקר, דוגמת קהלת, להיפגש עם נציגי הרשות ללא צורך לדווח על כך
ח"כ טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
  • כנסת ·

ח"כ גוטליב נגד חוק של הליכוד: "יש חקירה בלהב 433 שבודקת מי יקבל טובות הנאה"

ועדת הפנים של הכנסת אישרה את קידומו בהליך מהיר של החוק הפרסונלי שנועד לאפשר ליו"ר הוועדה הקרואה בטבריה להתמודד בבחירות. הרוחות בדיון סערו כשחברת הליכוד תקפה את חבר מפלגתה, מגיש החוק ח"כ עמית הלוי: "חברי ליכוד - אל תגעו בחוק הזה". ח"כ הלוי דחה את הביקורת: "דרעי מעולם לא פנה אליי". באופוזיציה תקפו: "זאת לא דמוקרטיה"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,917 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.