ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: מאי ב23, 2023

אוריאל בוסו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
  • כנסת ·

גם יו"ר ועדת הבריאות מבטל את האיסור: חברות טבק ולוביסטים מטעמן יוכלו להיכנס לישיבות בכנסת

20 שנה בדיוק ממועד פרסום אמנת הפיקוח על הטבק, ביטל השבוע יו"ר הוועדה למאבק בנגע הסמים איסור על חברות טבק להיכנס לוועדה כדי להשפיע על הדיונים. כעת הצטרף אליו ח"כ אוריאל בוסו, שהודיע גם הוא על ביטול האיסור בוועדה שבראשה הוא עומד. המהלך שנחשף ב"שקוף" מעורר ביקורת: "כמו לאפשר למשפחת פשע להיכנס לדיוני הוועדה למיגור הפשיעה"
מפעל נשר רמלה. צילום: משה שי, פלאש 90
  • כתבות ·

חשד: "נשר" מחקה ממערכת הניטור מידע על זיהום כספית מסוכן

מסמכים שהגיעו לידי "שקוף" חושפים טענות קשות נגד המפעל המזהם, שתוצאות השימוע בעניינו צפויות להתפרסם בקרוב. לפי דוח פנימי, לפחות פעמיים הצביעה מומחית מטעם המשרד להגנת הסביבה על פליטת כספית בכמות גבוהה מהמותר, אך כשביקשה לבדוק את מערכת הניטור גילתה כי הנתונים לא נשמרו. "נשר": "חלק גדול מהסעיפים בהתראה חסרי כל בסיס"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.