ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: מרץ ב28, 2023

  • כתבות ·

"אנחנו מוקפים": כשההפגנה הראשונה של תומכי ההפיכה יצאה לדרך

שני מוקדים עיקריים היו להפגנת תומכי ההפיכה המשטרית אתמול: בירושלים ובתל אביב. הראשונה משכה בעיקר את בני ובנות הציונות הדתית מההתנחלויות, השנייה משכה את תושבי שכונות דרום תל אביב והאזור. הראשונה עברה בשקט יחסי, עד שהגיעו חברי לה פמיליה ובשנייה התמודדו הנוכחים עם אלימות משטרתית רבה יותר. "לא משנה מה נגיד", אמרה מפגינה. "לא יציירו את זה באופן חיובי"
  • כללי ·

שימוש מופרז בכוח: הקואליציה דורסת את הכלי האחרון שנותר לאופוזיציה בכנסת

בחסות בליץ החקיקה והדיונים, הכנסת ה-25 ממשיכה במגמה של השנים האחרונות של שימוש יתר בסעיף 98 לתקנון הכנסת. הסעיף מאפשר "לקבוע סדרי דיון מיוחדים", ובפועל מצמצם את האפשרות של האופוזיציה לקיים דיוני הסתייגויות. התנועה לאיכות השלטון: "עוד סממן להשתלטות מלאה של הממשלה על הכנסת ולהתכה של הרשות המבצעת עם המחוקקת"
  • כנסת ·

 הכנסת אישרה: שוטר יוכל לערוך חיפוש אחר נשק בלתי חוקי ללא צו שופט

הוראת השעה תאפשר לשוטרים להיכנס לבתים פרטיים לצורך החרמת נשק, או "תיעוד או מצלמה שעלולים לשמש כראייה לביצוע עבירת אלימות". המטרה היא להילחם בפשיעה בחברה הערבית, כאשר מנגד עלו חששות לפגיעה לא מידתית בזכויות אדם
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,910 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.