ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: מרץ ב7, 2023

  • כתבות ·

"בימים אלו זה לא מובן מאליו שיושב אדם בוועדת היתרים ואומר לרה"מ 'לא'"

עורכת "שקוף" נעמי נידם הסבירה בראיון לגלי צה"ל את הבעייתיות ב"חוק המתנות", שאותו מקדמת הקואליציה. "במדינה מתוקנת יש כלים שאמורים למנוע שחיתות, נתניהו לא הסתפק בתשובה של ועדת ההיתרים". האזינו
  • כנסת ·

ח"כ ארבל בעקבות הפרסום ב"שקוף": "כשלתי בלשוני, אסיר לא יכול להיות שר"

חבר הכנסת מש"ס שאמר בתשובה לשאלה ב"ועדת דרעי" כי אדם המרצה עונש מאסר יכול להתמנות לשר, ביקש לתקן את תשובתו, "אך נמנע מלהתייחס לפן הערכי של התבטאותו". ח"כ טור-פז השיב לו: "אני לא חושב שהוא הולם אותך, ואת הבחירות שעשית עד היום בפוליטיקה"
  • כנסת ·

חוות דעת רשמית: פומביות הדיונים בכנסת בסכנה בעקבות המהפכה המשפטית

חברי ועדת החוקה דנו לפי בקשת נציגי האופוזיציה בזכויות ובהוראות השונות שנתונות בסכנה אם תושלם החקיקה המצמצמת את כוחו של בג"ץ. בין הסעיפים שעו"ד בליי הזהיר מפגיעה בהם: תקופת כהונת הכנסת, מועד הבחירות ועצמאות השופטים. ח"כ פינדרוס: "בדמוקרטיה המילה האחרונה צריכה להאמר בכנסת"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,918 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.