ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב15, 2023

חנקן דו חמצני בהפסקות: "חצר בית הספר עלולה להרעיל את הילדים שלנו"

בזמן שבעירייה מתכחשים לחריגות בזיהום מהתחנה המרכזית, ילדי בתי הספר בסביבה ממשיכים לשחק בהפסקות בתוך שובל האגזוזים של יותר מחמשת אלפים אוטובוסים ביום. בינתיים, המשרד להגנת הסביבה הכריז על "אזור מוכה זיהום" והתושבים החלו לאסוף נתונים על היקף תחלואה בשכונות מסביב. "מי שיכול קונה מסנני אוויר, אבל ברור שלרוב האוכלוסיות באזור התחנה אין אפשרות"
  • כנסת ·

בן גביר דחף, והצעת חוק שתאפשר לשוטרים לחפש בבתים בלי צו עולה להצבעה

שתי הצעות חוק זהות הוגשו השבוע ועוסקות במאבק בנשק בלתי חוקי. אחת מהן, של ח"כ מעוצמה יהודית, זכתה להליך מזורז, ותעלה היום לקריאה טרומית. "איראן זה כאן", אמר רק לפני תשעה חודשים נתניהו על הצעת חוק דומה שהגישה הקואליציה. "אנחנו עוסקים בפרטיותו של אדם", אמר ח"כ רוטמן, שהגיש אז עשרות הסתייגות להצעה, והיום יתמוך בחוק
עידית סילמן השרה להגנת הסביבה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
  • כתבות ·

לפני הפגישה עם פעילי הסביבה, סילמן הציעה מסר מפייס ל"שותפיה לדרך" – התעשיינים

נאומה של השרה להגנת הסביבה בכנס האקלים של "הארץ" אתמול נקטע על ידי מוחים נגד המהפכה המשפטית. עוד לפני כן היא ניסתה להסביר כי "החברות והיזמים אינם מכשול שיש לסלק". היום תיפגש סילמן לראשונה עם נציגים מארגוני הסביבה
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,909 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.