ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב6, 2023

  • כללי ·

בצל ניגודי העניינים של נתניהו: לוין מסרב לגלות אם שוחח עם רה"מ על הרפורמה המשפטית

בשבוע שעבר הודיעה היועמ"שית לראש הממשלה כי הוא מנוע מהתערבות ברפורמה, וזאת בשל ניגוד העניינים הנובע מהמשפט המתנהל נגדו. בעוד יו"ר ועדת החוקה רוטמן טען כי נתניהו לא שוחח עמו בנושא, שר המשפטים סירב להשיב על כך
  • כנסת ·

בקואליציה לא מסתירים שתפרו לדרעי חוק נוסף: "זה לא משנה שהתיקון פרסונלי"

עשרות חברי קואליציה חתמו על החוק שיאפשר ליו"ר ש"ס להתמנות לשר למרות שבג"ץ פסל את מינויו. שניים מהחותמים ניסו להסביר את מטרת החוק ואת המניעים מאחוריו. ח"כ סולומון מהציונות הדתית מודע לבעייתיות ("זה לא עובר חלק"), ואילו ח"כ גוטליב מהליכוד מתגאה כאחראית על היוזמה ("גם החלטת בית המשפט העליון פרסונלית")
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,916 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.