ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב25, 2023

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
  • כללי ·

לאחר ארבע שנות מערב פרוע: הוקמה ועדת האתיקה של הכנסת 

ח"כ ינון אזולאי מש"ס יעמוד בראש הוועדה שבוחנת את התנהלות הח"כים בנושאים אתיים, ושפסקה מפעילות סדירה בעקבות המשבר הפוליטי • כעת עשויה הוועדה, שמאשרת קבלת תרומות עבור ח"כים, לדון בתרומות בסך ארבעה מיליון שקלים למימון הוצאות משפט לנתניהו
  • כללי ·

תיעוד: חומר חשוד זרם לנחל הקישון מכיוון מפעלי בז"ן; "עלול להגיע לשולחן שלנו"

חשיפת "שקוף: קצף שהגיע לנחל ועדויות של גורמים באזור מצביעים על סכנה ממשית לזיהום שעלול להגיע לדגי מאכל • המשרד להגנת הסביבה לא הזהיר את הציבור תוך כדי בדיקת המצב • מנכ"לית רשות נחל הקישון: "ברגע שדג ניזון מחומר מזהם, זה מצטבר ברקמות הגוף ויש 'הגברה' בשרשרת המזון" • בז"ן: "תוצאות הדיגומים תקינות"
  • כתבות ·

המזהמים, הבופה וחדר סודי אחד: כך נראתה "מסיבת הכניסה" של סילמן למועדון ההון-שלטון-סביבה

שרשרת אבטחה בכניסה לכנס "סביבה 2050" שנערך במלון הילטון קידמה את פניהם של מנהלים בתעשייה ששילמו סכום כסף מכובד, והמתינו לתורם לפטפט עם הרגולטור שתפקידו לפקח עליהם. בחסות הכנס פגשה השרה החדשה את בכירי החברות המזהמות שחפצים בקרבתה, לצד פעילים שהפגינו בחוץ
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.