ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב3, 2023

  • בריאות ·

"חמור עד בלתי סביר": צה"ל מתכנן להקים מחדש את הבקו"ם באחד האזורים המזוהמים בארץ

חשיפה: תכתובת פנימית שהגיעה לידי "שקוף", מגלה כי המשרד להגנת הסביבה מתנגד נחרצות להקמת מפעל חדש באזור התעשייה ברמלה. בצד השני של הכביש, צה"ל מקדם הקמת מערך בסיסים בו יעברו אלפי חיילים וחיילות מדי יום. האם חוות הדעת החדשה תשנה את התכניות?
  • בריאות ·

כאילו אין סוכרת: השרה סילמן הצטלמה מחלקת שתייה מתוקה לחולים

ביומה הראשון בתפקיד השרה להגנת הסביבה, היה עדיף שנראה אותה לצד התושבים הנחנקים ממפעלים מזהמים - ולא מחלקת ממתקים בבתי חולים • רק השנה ניהל משרד הבריאות - שהיא כה רצתה לעמוד בראשו - מאבק איתנים מול תעשיית הסוכר • דעה
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,910 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.