ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: דצמבר ב21, 2022

  • כנסת ·

חוק בן גביר: "לא מתיישב עם עקרונות היסוד של משטר דמוקרטי"

היועצים המשפטיים מזהירים מפני פוליטיזציה של המשטרה, אבל איתמר בן גביר דוהר קדימה עם הצעת החוק. שני תיקונים שנכנסו מהווים מראית עין בלבד ולא ישנו דבר. מדוע יו"ר עוצמה יהודית מתעקש על משילות במשרדו, עוד לפני שנתקל בקושי למשול? עד שתחשבו על תשובה, הוא ממשיך לתפוס כותרות ראשיות בתקשורת
  • סביבה ·

השמות נמחקו: בכירי כיל חומקים מאחריות לאסון אשלים

לא נכנסו לכלא, לא שילמו קנס, וקיבלו פטור מכתם בגוגל • בשבוע שעבר תאגיד הכימיקלים חתם על פשרה וישלם 115 מיליון ש"ח - בתמורה נמחקו תביעות אישיות נגד המנכ"לים וחברי הדירקטוריון • במקביל, הליך פלילי שפתח המשרד להגנת הסביבה נגד דרג המנהלים נמרח כמעט שש שנים • המשרד בתגובה: "פעולות החקירה המיוחדות בחו"ל התעכבו"
  • כתבות ·

כשעץ נופל בעיר: הארגון המהפכני עוזב את תל אביב בטריקת דלת

ארבעה אנשי אקולוגיה ניסו בכל דרך להביא לעיר הגדולה את הבשורה: איך להתקיים כמעט בלי לייצר פסולת, לגדל ירקות לבד ולשלב כמה שיותר ירוק לצד האספלט והפיח. כעת, 16 שנים מאוחר יותר, חברי מרכז "עץבעיר" עוזבים את הבית שבו גרו יחד בשותפות, עם בטן מלאה על העירייה: "התעלמה מאיתנו שוב ושוב". ראיון סיכום בניחוח רוזמרין וגויאבה
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,901 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.