ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוגוסט ב31, 2022

  • כתבות ·

עננת אבק תועדה ב"נשר" – במפעל לא דיווחו על תקלה

בעמוד שבו מחויב המפעל המזהם לדווח על כל אירוע חריג לא נרשמה כל תקלה, אף שתושב האזור מספר שצילם את המפגע ואף תיעד את הנסיעה באותו מועד • במשרד להגנת הסביבה הודיעו כי קיבלו דיווחים על תקלה וכי העניין נמצא בבדיקה
  • כתבות ·

"אפשר לחסוך 100 מיליון שקל לציבור": האם ליברמן יצא למאבק ב"ביצת הזהב" של אל על?

ההסדר שאף ממשלה לא העזה לגעת בו עומד להסתיים שוב בסוף השנה, שר האוצר יכול לשנות אותו • המדינה מעבירה במשך שנים מאות מיליוני שקלים לחברת התעופה כ"פיצוי" על עלויות האבטחה המוגברות שלה, אך ייתכן שאין בכך עוד צורך אמיתי • עובד אבטחה לשעבר: "ייתכן שהחברה שודדת את הציבור, אך שומרי הסף חלשים"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.