ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוגוסט ב4, 2022

  • דעות ·

סוף סוף יש לי חדשות טובות בשבילכם, אז למה הטקסט הזה עושה לי צרבת?

כשהגיעה אלי כתבה על יוזמה נהדרת במשרד הרווחה שמחתי. אבל האצבעות נתקפו חלחלה מזכרון הודעות יחסי הציבור המתוקות שנאלצתי לערוך פעם בדסק של אתר חדשות ארצי. מאחורי הקלעים ב"שקוף" - טור עורכת שבועי
  • כלכלה ·

למה צריך להזין ידנית את המיקוד בכל הזמנה אונליין? כי הדואר עושה מזה כסף

החברה הממשלתית לא מאפשרת גישה מלאה למיפוי המיקוד לכל כתובת בישראל - ומוכרת את קובץ הנתונים באלפי שקלים • האקטיביסטים אנדי וורמס וגיא זומר אספו את המידע ופרסמו את הקובץ לשימוש חופשי - בדואר הגיבו עם מכתב התראה מעורכי דין • משרד התקשורת: "לקראת הפרטת הדואר הנושא ייבחן מחדש"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.