ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: מאי ב11, 2022

  • בריאות ·

"העיניים שורפות ואין אוויר": תושבי אשקלון חיים לצד מפעלי ענק שאיש לא מעוניין לפנות

האם תחנות הכוח דוראד ורוטנברג אחראיות לחלק מהריחות והמפגעים בעיר, או אולי אלה מכלי הנפט של החברות הממשלתיות קצא"א ותש"א שתורמים לתחלואה הגבוהה בסרטן מסוגים שונים בעיר? מקורות הזיהום באזור הם רבים, והתושבים מרגישים אבודים: "לא יודעים למי לפנות" • חרף מאות תלונות למשרד להגנת הסביבה על המפגעים, למדינה אין כל תוכנית באופק לפינוי גורמי הזיהום • פרויקט "מפת המזהמים": מבט מקרוב על המקומות המזוהמים ביותר בישראל
  • ממשלה ·

הם מבעירים גם צמיגים: ב"נשר" רוצים לשרוף עוד חומרים שעלולים לזהם

המפעל המזהם שנמצא בלב מרכז אוכלוסיה ברמלה מבקש מהמשרד להגנת הסביבה להגדיל את היקף הפסולת שהוא שורף לצורך ייצור המלט, ובמשרד להגנת הסביבה נוטים לאשר את המהלך • התושבים באזור זועמים על אוזלת היד של המשרד מול הגוף החזק: "רוצים לנשום אוויר נקי" • המשרד להגנת הסביבה: "המפעל יידרש לצמצם בצורה ניכרת את הפליטות"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,930 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.