ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוגוסט ב31, 2021

  • כתבות ·

מנהלי אתר מירון מציגים: תרגיל בהקטנה עצמית

בוועדת החקירה נמשך החיפוש אחר אחראי כלשהו לאסון שגבה את חיי 45 בני אדם, ונמשכו ניסיונות העדים להקטין את חלקם • גם שאלת הימצאותו של המחסום המשטרתי נותרה עם תשובות סותרות • השבוע השני של עדויות ועדת החקירה לאסון מירון מתחיל בעדותו המשמעותית של מי שאמור היה לנהל את האתר ומחזיק גם בתקציב מהמדינה. ספוילר - גם הוא מתנער מאחריות
  • כתבות ·

כך תוכלו לחשוף את המידע שהרשויות מנסות להסתיר מהציבור

עו"ד רבקי דב"ש, לשעבר ראש היחידה הממשלתית לחופש המידע, ועו"ד אלעד מן, יועמ"ש עמותת "הצלחה" מוציאים לאור מדריך חופש מידע ראשון מסוגו, שיהיה פתוח לכל הציבור • מטרת המדריך לפי עו"ד דב"ש: "להפוך את הידע המקצועי של תחום חופש המידע לכזה שמסייע לא רק למקצוענים בתחום, אלא גם לכל מי שמבקש להגיש בקשה ולו בפעם הראשונה"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.