ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אוגוסט ב5, 2021

ח"כים מקללים, אבל אנחנו לא קרקס: כך נסקר את הכנסת הקרובה

עימותים וגידופים בין נבחרי הציבור מקבלים כותרות ראשיות באתרי החדשות. אבל אצלנו הם לא יככבו רק בשביל הקליקים • הדיונים המעמיקים שמתחבאים מתחתיהם - דווקא כן • לקראת דיוני התקציב וההכרעות החשובות שעומדות להתקבל - עורכת "שקוף" מספרת בטור מיוחד על שיקולי הסיקור שלנו מאחורי הקלעים

למה השירות המטאורולוגי לא מספר כמה באמת חם בחוץ?

במדינות רבות מדווחים לאזרחים על הטמפרטורה שהם מרגישים באמת - בשקלול חום, לחות, רוחות וקרינה • אבל בישראל עדיין משתמשים במדד מחמיר שלא באמת מעשי עבור רובנו • במשרד התחבורה לא חשים צורך להנגיש את המידע: "לא קיבלנו תלונות" • איך מודדים טמפרטורה?

מהלובי לכנסת: הצעת החוק של מירב בן ארי מיטיבה עם לקוחותיה לשעבר

חברת הכנסת מיש עתיד מבקשת לשנות את החוק שאוסר על הודעות ספאם, כך שיאפשר לעמותות לשלוח לנו הודעות פרסומת לטלפון הנייד ● היא רק שכחה לציין כי עד לפני כמה חודשים ייצגה בתשלום עמותות כמו "אותות", "אור שלום" ו"לקט ישראל", שירוויחו באופן ישיר מהמהלך ● לדבריה, הגישה את החוק בין היתר לטובת עמותות כמו "גדולים מהחיים" - שמיוצגת גם היא בחברת הלובי שבה עבדה בין שתי כהונותיה בכנסת
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,909 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.