ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: יוני ב21, 2021

  • כנסת ·

דה לגיטימציה למערכת המשפט כבר היה? פרק שני במדריך למטייח

ההחלטה על הקמת ועדת חקירה למחדל מירון היא רק תחילתו של המאבק שיובילו האחראים האפשריים כדי לנסות למנוע כל אפשרות שיוכרזו כאשמים • הפרסום על גריסת המסמכים במשרד ראש הממשלה מוכיח שגם הצעד הזה עשוי להיות אופציה עבור המטייח המקצוען • בפרק השני במדריך - אחרי שכבר הוקמה הוועדה: כך תעקר את הלגיטימיות שלה
  • כנסת ·

הדרת השרים וקיצוץ הסמכויות: כך פורק משרד החוץ

לתשומת ליבו של שר החוץ החדש יאיר לפיד - אספנו וקיבצנו את כל הדרכים שבהן הוחלש אחד המשרדים החשובים ביותר במדינה - החל מהקטנת תקציב המשרד, דרך חלוקת הכספים והסמכויות בין משרדים מיותרים, מינויים פוליטיים של אנשים בלתי מתאימים למשרות חשובות ועד למידור השר הממונה מהחלטות חשובות כמו הסכמי שלום • בכיר במשרד החוץ לשעבר: "אנשים עוזבים את המשרד כי הם לא רואים עתיד"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,918 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.