ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אפריל ב13, 2021

  • דעות ·

ההתנהלות של סניגורי הנאשמים במשפט המו"לים היא התגלמות רוח נתניהו

עורכי הדין ניסו לעשות למשפט את מה שנתניהו ניסה לעשות לתקשורת: להשתלט ולהכתיב נרטיב • כלי תקשורת לא יכול למלא את תפקידו החברתי החשוב כשהוא נשלט ע"י פוליטיקאים תאבי כוח כמו בנימין נתניהו
  • בחירות ·

השעון מתקתק: מי יהיה הנשיא הבא שיעביר לרה"מ את המנדט

נראה שראש הממשלה כבר מריץ את קמפיין הבחירות הבאות ולא ממהר למנות נשיא בלתי תלוי ● בינתיים מתקרב יו"ר הכנסת יריב לוין למעמד ממלא מקום הנשיא ● רק לאחרונה תקף את המערכת המשפטית על רקע משפט נתניהו, ובעוד כמה חודשים הוא עשוי לתת לו את המנדט להרכבת הממשלה הבאה
  • משפט ·

המשך עדות ישועה: "ניהלנו קמפיין אגרסיבי לטובת ראש הממשלה עד הרגע האחרון"

באי-כוחם של הנאשמים בשוחד ומרמה עשו ככל יכולתם להפריע להמשך עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר • כשהצליח לדבר, ישועה תיאר כיצד שליחי נתניהו ערכו את ריאיון הבחירות איתו: "שורה תחתונה, או שיעלה ריאיון חיובי שביבי יאהב, או שלא יעלה"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,917 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.