ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב17, 2021

  • כתבות ·

כלי השב"כ איתר 14% מהחולים – והממשלה מתעקשת להשתמש בו

זה הפך לריטואל קבוע: ועדת החוץ והביטחון אישרה שוב את המשך השימוש בכלי הריגול של השב"כ לצורך איתור חולי קורונה פוטנציאלים ● זאת, חרף הנתונים שמראים כי הוא יעיל בפחות מחמישית מהמקרים ● ישראל תמשיך להיות הדמוקרטיה היחידה שמשתמשת בשירותי הביטחון במאבק בקורונה ומאפשרת פגיעה בפרטיות האזרחים 
  • כתבות ·

השגריר החדש לאו״ם שוכן במלון ב-36 אלף שקל, על אף שלמדינה יש דירה במנהטן

הנהלת הבניין של דירת השגריר לאו״ם עיכבה את כניסתם של השגריר החדש ארדן ומשפחתו, בטענה שרק בנימין נתניהו, הבעלים הרשום, יכול להתגורר בדירה ● אז פנינו למשרד החוץ בבקשת חופש מידע ושאלנו: כמה שילם הציבור הישראלי על הדיור החלופי, בגלל הבעיה שנמשכת כבר 34 שנים?
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,918 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.