ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב3, 2021

  • ממצאים ·

לא משתלם לצאת לעבוד? זה היה יכול להיות אחרת

למה לעמול בשביל משכורת אם אפשר להישאר בחל"ת ולקבל כסף מביטוח לאומי? תשלום דמי האבטלה בתנאים מקלים לנפגעי משבר הקורונה יצר עיוות: האבטלה זינקה אך המעסיקים לא מצליחים למצוא עובדים. המדינה כבר הודיעה שהמצב יימשך עד יוני 2021. אבל יש כמה פתרונות למצב שאפשר ליישם כבר מחר
  • כנסת ·

דפוס חוזר: ח"כ שיר קידמה בכנסת אינטרסים של חברת לובי

קידום פיצוי כספי על משבר הקורונה רק לחנויות אופטיקה והצעות חוק ששוות למד"א הרבה כסף ● ממעקב אחר עשייתה הפרלמנטרית ניכר כי צעדים שניסתה לקדם ח"כ לשעבר מיכל שיר לאורך כהונתה בכנסת, מתאימים בדיוק לארגונים שמייצגת חברת הלובי "הקבינט" ● שיר מכחישה: "איני עובדת עם חברות לובינג או מתייעצת איתם"
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.