ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב28, 2021

  • בחירות ·

זהירות: תקופת בחירות היא שעתם הגדולה של הקוסמים הפוליטיים

התרגלנו לבחירות, וזה מסוכן. בסוף הציבור יתחיל לגלות אדישות כלפי ההליך הדמוקרטי ● במקום תכנית לחלוקת מענקים לציבור כ"ץ ונתניהו היו צריכים להעביר תקציב ● מה הקשר בין פוליטיקאים לחתולים? ● ואיפה מתנהלים הפריימריז האמיתיים בישראל? ● טור בדרך לבחירות 2021
  • בחירות ·

אם לחולדאי אסור להשתמש בפייסבוק בבחירות – למה לנתניהו מותר?

ועדת הבחירות אסרה השבוע על ראש עיריית תל אביב להפיץ בעמוד הפייסבוק שלו תעמולה עבור מפלגתו - ואף להשתמש בקהלים ובנתונים אודותיהם לצורך כך ● האם גם פוליטיקאים אחרים, שהעמוד האישי שלהם משמש כציבורי, עוברים על חוקי הבחירות?
  • כתבות ·

מהקורונה ועד לפיסטוק: משרד רה"מ לא מוכן שתדעו את האמת

כל מי שפועל למען שקיפות שלטונית יודע: ממשרד ראש הממשלה כמעט בלתי אפשרי לחלץ מידע, אפילו כשהוא שייך לציבור ● לא על ניהול משבר הקורונה, לא על מכירת מטוסי ה-F35 לאמירויות, לא על הנגשת מערת המכפלה ● מי שמתעקש ייאלץ לנהל מערכה משפטית נגד המשרד ● גם אם ינצח - את הקנס כולנו נשלם ● סקירה רחבה של האפלה במשרד מספר 1
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,917 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.