ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: אפריל ב20, 2020

  • כתבות ·

חשיפה: נשק גרעיני וריגול אחר האזרחים הקפיצו את ישראל במדד ההתמודדות עם הקורונה

ראש הממשלה נתניהו התגאה בפרסום של פורבס שמדרג את ישראל כמובילה עולמית בטיפול בקורונה. בהמשך התגלה כי זה אינו מדד של פורבס, אלא של קרן אלמונית מהונג קונג. מה הקפיץ את ישראל למעלה? יכולות הגרעין של ישראל
  • כנסת ·

משרד התרבות מסרב לדווח לאן יגיע הכסף שנועד לטקס המשואות

הדגלנים לא יעברו להקשב השנה: צמצום טקס יום העצמאות יכול לחסוך למדינה מיליוני שקלים. אך משרד התרבות לא חישב מסלול מחדש או העביר את ההפרש לטובת התמודדות עם מצב החירום: "העלות הסופית של הטקס תתגבש רק בתום האירוע". מה קורה במשרדים אחרים? אין הוראה מחייבת. התערבות של ועדת הכספים יכולה לצמצם את הנזק
  • כתבות ·

דיירים מתקשים לשלם שכר דירה: האם המדינה צריכה להתערב?

משפחה שלמה שעברה לגור אצל הסבים, דיילת אוויר שחתמה שבוע לפני הקורונה ובעלת דירה שהסכימה להתפשר: משבר השכירות רק התחיל. מומחים כלכליים ומשפטיים: "בימים רגילים המצב הכלכלי של השוכרים לא מעניין את המשכיר, אבל במשבר הקורונה שני הצדדים עלולים להפסיד". מה מתכננת הממשלה לעשות, ומה קורה במקומות אחרים בעולם?
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,918 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.