ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב11, 2020

  • דעות ·

ניר ברקת מכוון למשרד האוצר – מה יש לו להציע? / טור דעה אורח

ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, שואף לשבת במשרד ברחוב קפלן 1 שבירושלים. חזרתי אחורה לבדוק כיצד התבטא בנושאים כלכליים, הבעיות בטענותיו ומה אפשר ללמוד על התוכניות שלו לעתיד של כולנו. שאלנו אותו שאלות בנושא, אך הוא סרב להשיב / טור דעה אורח
  • כנסת ·

בעקבות מחלוקת מי יהיה היו"ר – אפילו הוועדות הזמניות לא קמות

לאחר שהוחלט להקים שלוש ועדות זמניות, שגם הן לא יוכלו לעשות הרבה, עכשיו רבים בכנסת מי יעמוד בראשן. ובינתיים? נגיף הקורונה יחכה, תלמידי החינוך המיוחד ישארו בחוסר ודאות, ומערך החירום וההצלה של ישראל יחכה לאסון הבא
  • ממצאים ·

לבקר את התקשורת 4: "כתבות" ו"תחקירים" מלטפים בהזמנה אישית – מכספי הציבור שלכם

"חברת החדשות הפרטית" מוכרת "כתבות" ו"תחקירים" בהזמנה אישית, בהן כל התוכן מוכתב מראש על ידי המשלם. למעשה מוכרים לך פרסומת סמויה מתוחכמת, הנראת ונשמעת כמו כתבה חדשותית-עיתונאית אמיתית. החברה משווקת את ה"כתבות" שלה בכלי תקשורת מרכזיים כמו וואלה, ישראל היום, ועוד. תחקיר "שקוף" מגלה כי כתבות בהזמנה אישית פופולריות במיוחד בקרב חברות ממשלתיות, שרוכשות "כתבות" מפרגנות רבות על עצמן. גם ועדי עובדים משתמשים בשירותי החברה, כמו ועד הכבאים שרכש מהחברה "תחקיר" המכפיש בכירים בכבאות.
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,918 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.