ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב30, 2020

  • בריאות ·

משכך הכאבים "אדויל": למה זה יקר, ומה צריך לעשות כדי להוזיל את המחיר?

ע"פ בדיקת "שקוף", משכך הכאבים "אדויל" יקר יותר בישראל ב-120% בממוצע בהשוואה למדינות העולם. למה? בשוק התרופות ללא מרשם קיים פיקוח מחירים הדוק, חוסר בתחרות ברשתות הפארם, ושחקנים חדשים שמתרחקים מהשוק בגלל רגולציה כבדה. איך אפשר להוזיל את המחיר? בין היתר, על ידי הגברת שקיפות. משרד הבריאות: "הפער במחירים נמצא כעת בעיצומה של בדיקה". כתבה שניה בסדרת כתבות בנושא יוקר המחיה, נושא הסיקור החדש שנבחר על ידי המו"לים של "שקוף"
  • כנסת ·

צפו: ח"כ מתן כהנא בורח כשנשאל אם יסכים לוותר על תוספת השכר ולפעול בשקיפות

ח"כ כהנא ידוע בהתבטאויותיו כנגד ועדי עובדים. בתום מפגש עם סטודנטים באוניברסיטה העברית בשבוע שעבר, נשאל אם יפעל לקדם גם בכנסת את השינויים שהוא רוצה לקדם בוועדים - כמו הגבלת הכוח של הח"כים ושקיפות - אך הוא לא התלהב מההקבלה
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,933 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.