ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב1, 2020

  • דעות ·

מוצרי קוסמטיקה בדרך להוזלה משמעותית במחיר – רפורמה חשובה של משרד הבריאות

משרד הבריאות פרסם טיוטה לרפורמה הצפויה להוביל להוזלה של בשמים, קרמים ומוצרי קוסמטיקה לכולנו. הרפורמה תכלול שורת הקלות על ייבוא מקביל, תגביר את התחרות, ותוזיל מחירים בצורה משמעותית. נציג הייבואים הרשמיים: "ישראל תהפוך לפח זבל של מוצרים מכל העולם" / טור דעה אורח
  • ממצאים ·

שיעור לתלמידים על גז טבעי – בחסות נובל אנרג'י

"תעשיידע" היא עמותה חינוכית של התאחדות התעשיינים, הפועלת בבתי ספר ברחבי הארץ ומעבירה שיעורים וסדנאות בנושאי טכנולוגיה ותעשייה. התורמת הגדולה ביותר של העמותה היא לא אחרת מחברת נובל אנרג'י - המפעילה של אסדת לווייתן. בתחילת דצמבר, שיאו של המאבק הציבורי של תושבי אזור חוף הכרמל בנובל אנרג'י - העבירה "תעשיידע" שיעור לתלמידים בנושא גז טבעי, במהלכו הוקרן סרטון פרסומי של החברה, ושאר השיעור עסק ביתרונותיו של הגז הטבעי. משרד החינוך, האוסר על הקרנת חומרים פרסומיים לתלמידים: "פנינו ל'תעשיידע' בבקשה להסיר באופן מיידי את הסמלים המסחריים מהמצגות"
  • ממצאים ·

סיכום שנה: הכתבות הטובות של 2019

קצת לפני שאנחנו נפרדים מ-2019, קיבצנו עבורכם לקט נבחר של כמה מהכתבות הטובות והמהותיות שלנו בשנה האחרונה, לטובת אלה שלא הספיקו לקרוא, ואלה שרוצים להזכר…
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.