ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב15, 2019

  • דעות ·

איך הצליחו רבני הערים לקבל העלאה בשכרם?

רבני הערים נבחרים לתקופות לא-קצובות, ללא שום צורך להיבחר מחדש. גם אם רב עיר לא מתפקד כראוי - כמעט בלתי אפשרי להדיח אותו. האוצר התנגד להעלאת שכרם מבלי הקמת נוהל להדחת רבני ערים שלא מתפקדים כראוי. המשרד לענייני דת אכן פרסמו תזכיר חוק בנושא, אך בלחץ הרבנים הראשיים הסוגיה הזו נדחתה ונשכחה. את משכורתם של רבני ערים שלא מחויבים לציבור - כולנו משלמים
  • בחירות ·

חבר הכנסת החדש שעולה לנו מאות אלפי שקלים וסירב לסייע לפניית ציבור

אשר פֵנְטַהוּן סיום, חבר כנסת חדש מטעם "כולנו", הושבע לכנסת בעקבות התפטרותו של השר יואב גלנט. סיום נכנס לתפקידו ב- 2 בינואר 2019 וידיו כבולות: הוא לא יוכל לשבת בוועדות ולא במליאה - מהסיבה הפשוטה שהכנסת פוזרה רשמית שבוע לפני שהפך לחבר כנסת. למרות זאת, סיום מקבל שכר מלא, רכב ודלקן, שלושה יועצים צמודים ושאר הטבות. העסקתו עד אפריל, ולאור העבודה שכבר שכר את היועצים הפרלמנטריים שמגיעים לו - תעלה לציבור מאות אלפי שקלים.
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.