ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: ינואר ב10, 2019

  • כנסת ·

ניסינו הכל כדי לתקן את ועדת השרים לחקיקה – עכשיו תורכם

ועדת השרים מבטלת, לא פחות, את הפרדת הרשויות. הסכימו איתנו ח"כים מכל הקצוות, ארגונים מכל הסוגים, הגשנו בג"ץ והצגנו את העוולה בכל הדרכים האפשריות - וזה לא עוזר. הגיע הזמן להמשיך הלאה ולהשאיר את המשימה לציבור.
  • מדריכים ·

מחאת האפודים הזוהרים – על מה ההפגנה ומה זכויות המפגינים?

בהפגנה על יוקר המחיה שנערכה בחודש שעבר בתל אביב נעצרו עשרה מפגינים. שניים מהם, הפעילים החברתיים דוד מזרחי ועו"ד גונן בן יצחק (שראיינו יום לפני שנעצר), הוחזקו מיום שישי ועד מוצאי שבת (!) במעצר. הזכות להפגין היא זכות בסיסית במדינה דמוקרטית - זאת הדרך שלנו, האזרחים, לבקר את השלטון ולהוביל לשינוי מדיניות. בעקבות המעצרים, הלכנו לבדוק אחת ולתמיד: מה הזכויות שלנו כמפגינים?
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,915 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.